eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › SEMINARIUM W RAMACH WSPÓŁPRACY NA POLSKO-CZESKIM POGRANICZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Wałbrzych: SEMINARIUM W RAMACH WSPÓŁPRACY NA POLSKO-CZESKIM POGRANICZU
Numer ogłoszenia: 97901 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SEMINARIUM W RAMACH WSPÓŁPRACY NA POLSKO-CZESKIM POGRANICZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali szkoleniowej z wyposażeniem i tzw. pomieszczenia warsztatowego podczas seminarium dla dyrektorów polskich i czeskich urzędów pracy oraz kadry Eures na pograniczu polsko-czeskim w celu wypracowania wspólnej strategii komunikacyjnej i wzmocnienia wizerunku Eures na pograniczu w terminie 13-14 maja 2010 roku, w zakresie. 1.1 usytuowanie placówki, w której odbywać się będzie seminarium oraz warunki zakwaterowania - -jeden nocleg: - hotel o standardzie minimum trzygwiazdkowym, położony w regionie wałbrzyskim, oddalony max. 30 km od granicy polsko - czeskiej, - hotel zabezpieczy zakwaterowanie w 20 jednoosobowych pokojach z łazienką. 1.2 sala szkoleniowa: -sala szkoleniowa mieszcząca 20 osób, w układzie konferencyjnym (stoły, krzesła, stół prezydialny) wyposażona w mikrofony ( co najmniej jeden na trzy osoby) i w sprzęt nagłaśniający podczas 2 dni trwania seminarium, - ponadto Wykonawca udostępni tzw. pomieszczenie warsztatowe na czas trwania seminarium, - czas wynajmu w/w sal obejmować będzie każdego dnia od 4 do 5 godzin zegarowych, - sale, o których powyżej dysponować mają rzutnikiem oraz flipchartem. 1.3 usługa gastronomiczna: - usługa gastronomiczna w postaci pełnego wyżywienia tj.: 2 obiadów , 1 kolacji i dwóch przerw kawowych dla 20 osób. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - potrawy na gorąco (kiełbaski, parówki, jajecznica i naleśniki), potrawy na zimno (wędliny i pasztety - różne; sery żółte; twarożki różne smaki; świeże pomidory i ogórki; jogurty, płatki śniadaniowe); chleb jasny i ciemny, masło; dżemy-różne smaki; kawa, herbata - różne smaki; mleko. 2 obiady serwowane: - przystawka: sałatka ze świeżych warzyw - zupa - porcja nie mniejsza niż 350ml - drugie danie: dania mięsne, rybne; ziemniaki, frytki, ryż lub makarony; surówka, sałatka, warzywa gotowane; soki. - deser: ciasto (np. sernik, szarlotka) lub lody; kawa i herbata. 1 kolacja integracyjna/grillowa w plenerze : - zimny bufet w postaci: 4 rodzaje przystawek, 3 sałatki, pieczywo, deser, napoje ciepłe i zimne (kawa, herbata, soki woda cola do wyboru) , trzy soki na osobę. - danie główne: 3 gatunki grillowanego mięsa, kiełbaski, kaszanka, smalec, Zleceniobiorca zobowiązuje się dostarczyć gości na miejsce odbywania kolacji i odwiezienie do hotelu -2 przerwy kawowe - kawa świeżo parzona, kawa z ekspresu, herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych, sok owocowy w różnych wariantach smakowych, woda mineralna gazowana i niegazowana; ciasta pieczone, ciastka, świeże owoce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z zakresem określonym w przedmiocie zamówienia i na podstawie art. 67 ust. 1 ustawy pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona tej oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia i na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona tej oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia i na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona tej oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia i na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona tej oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia i na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona tej oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia i na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia; w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę, lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XV pkt 2.1). 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przy ul. Ogrodowej 5b (kod 58-306), pokój nr 206 na II piętrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przy ul. Ogrodowej 5b (kod 58-306), pokój nr 210-sekretariat na II piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany z Wojewódzkiego Grantu EURES na lata 2009/2010..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.