To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-24
Pleszew: Dostawa żywności - owoców i warzyw
Numer ogłoszenia: 97908 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80820 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420602, faks 062 7420602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa podległa Ministerstwu Pracy i Polityki Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności - owoców i warzyw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Postępowanie obejmuje dostawę: LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ 1 Buraki kg 700 2 Cebula kg 800 3 Cytryny kg 60 4 Jabłko kg 900 5 Jajko szt. 18600 6 Kapusta czerwona kg 450 7 Kapusta biała kg 700 8 Kapusta kwaszona kg 1000 9 Kapusta pekińska kg 60 10 Kapusta włoska szt. 10 11 Marchew kg 1300 12 Ogórek kwaszony kg 100 13 Ogórek świeży kg 400 14 Papryka Świeża kg 50 15 Pieczarki kg 400 16 Pietruszka kg 220 17 Pietruszka nać pęczek 200 17 Pomidor kg 400 19 Por kg 300 20 Sałata szt. 950 21 Seler kg 200 22 Cebula czerwona kg 70 23 Czosnek świeży szt. 130 24 Kalafior szt. 55 25 Koper pęczek 150 26 Rzodkiew biała kg 70 27 Rzodkiewka pęczek 350 28 Ziemniaki kg 8800 W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca . Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu 3.2. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Owoce i warzywa muszą być świeże. 3.2.2. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100. 3.2.3. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 3.2.4. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.2.5. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 3.2.6. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 3.2.7. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 3.2.8. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 3.2.9. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7. 3.2.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie. 3.2.11. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 3.2.12. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa żywności - owoców i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEMAR" LESZEK TRZEBNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEMAR" LESZEK TRZEBNIAK
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe LEMAR S.C. L.Trzebniak & M.Roszak, Plac powstańców Wlkp. 12, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37778,61
Oferta z najniższą ceną: 37778,61 / Oferta z najwyższą ceną: 37778,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Asystent seniora - część VIII
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część III
- Asystent seniora - część IV
- Asystent seniora - część V
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w latach 2025-2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.