Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Połajewo: Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Połajewie
Numer ogłoszenia: 97909 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Połajewie , ul. Leśna 1, 64-710 Połajewo, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 25 67 147, faks 0-67 25 67 147.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppolajewo.republika.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Połajewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Rozbiórkę starego pokrycia wraz z ołatowaniem dachu, obróbkami blacharskimi, rynnami i instalacją odgromową. - Wykonanie membrany zabezpieczającej z folii paroprzepuszczalnej - ołatowanie i pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę. - wykonanie obróbek blacharskich i naprawy kominów - wykonanie instalacji odgromowej i rynnowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 1.2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane związane z wykonywaniem pokryć dachowych podobnego typu. 1.3. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy. Osoba wskazana musi należeć do izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności i będzie odpowiedzialna za nadzorowanie prac ze strony wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 2 (Doświadczenie Zawodowe). 2.2. Informację o osobie, która w wykonywanym zadaniu będzie pełnić funkcję kierownika budowy (załączając kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru załącznika nr 3 (Potencjał Kadrowy) 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 4 (Oświadczenia). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Wspólny udział wykonawców. 6.1. W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp i złoży dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt. 1, 3 oraz pkt. 4. zawarte w SIWZ. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki określone w Rozdz. V pkt.1 ppkt 1.2. 1.4. i złożyć dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt 2 zawarte w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polajewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Oświaty; ul. Obornicka 6; 64-710 Połajewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Oświaty; ul. Obornicka 6; 64-710 Połajewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.