To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Słupsk: Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim, strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzystywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 97915 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134168 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 844 75 33, faks 59 8437417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim, strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzystywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku w 2016 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i prowadzenie w sezonie letnim, strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzystywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku w 2016 roku. 3.2Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem miejsce wykorzystywane do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku o łącznej długości 35 metrów linii brzegowej w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do niedzieli i w dni świąteczne. 3.3Przy organizacji miejsca wykorzystywanego do kąpieli i warunków osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscu wykorzystywanym do kąpieli w Parku Trendla Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 2)kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu miejsca wyznaczonego do kąpieli przez wszystkich jego użytkowników, który stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 3)informowania i ostrzeganie o warunkach pogodowych oraz innych czynnikach mogących powodować utrudnienia lub zagrożenia dla zdrowia i życia osób, 4)umieszczenia w ogólnie dostępnym miejscu informacji dotyczących zasad korzystania z wyznaczonego miejsca wykorzystywanego do kąpieli, ograniczeń w korzystaniu z miejsca wykorzystywanego do kąpieli, sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 5)zapewnienia wykwalifikowanej kadry ratowniczej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami odnoszącymi się do miejsc wykorzystywanych do kąpieli w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego ( Dz. U. 2012 poz. 108) w ilości 2 ratowników. 6)zapewnienia poprzez ratowników stałej kontroli miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 7)utworzenia stanowiska do obserwacji miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 8)zabezpieczenia ratowników w odpowiedni ubiór, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie norami, 9)zapewnienia niezbędnego sprzętu ratowniczego, pomocniczego oraz medycznego do realizacji przedmiotu zamówienia, 10)utrzymania sprzętu ratunkowego i medycznego w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełnić brakujący sprzęt, 11)umieszczenia w miejscu wykorzystywanym do kąpieli na widocznym miejscu regulamin miejsca wykorzystywanego do kąpieli - 1 sztuka, 12)wyraźnego oznaczenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli, w ramach którego oznacza się strefę dla umiejących pływać oraz dla osób nieumiejących pływać, 13)ustawienia masztu wyposażonego w komplet flag informacyjnych, 14)zapewnienia informacji o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscu wykorzystywanym do kąpieli, 15)oczyszczania powierzchni dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek, 3.4W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1)ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2011 r. , Nr 208 poz. 1240), 2)ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U z 2012 nr 145 ze zm.), 3)ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2006 r., Nr 191 poz. 1410) 4)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U z 2012 r. nr 261 ze zm.) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonego obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag ( Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.) 3.5Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 3.6W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁUPSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
SŁUPSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
- Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17688,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.