To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Katowice: DOSTAWA ZESTAWÓW PROMOCYJNYCH WRAZ Z NADRUKIEM
Numer ogłoszenia: 97940 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67374 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW PROMOCYJNYCH WRAZ Z NADRUKIEM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów promocyjnych z nadrukami na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Zamówienie będzie składać się z 250 zestawów obejmujących: 1) Pamięć USB, o pojemności 16 GB Pendrive w kształcie bransoletki silikonowej o wymiarach 21 x 1,7 cm (+- 5 %), kolor: niebieski, pendrive zapakowany w kartonowe pudełko, system operacyjny: Windows98 NT ME 2000 XP VISTA. Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Nadruk jednokolorowy wykonany w technice trwałej (do akceptacji przez Zamawiającego) zawierający: logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki po zewnętrznej stronie USB, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Przykładowy pendrive znajduje się w Rozdziale II SIWZ. 2) Długopis Kolorowy długopis o transparentnym korpusie i końcówce imitującej żarówkę. Po dotknięciu gumową główką żarówki biurka albo po jej przyciśnięciu palcem, żarówka zaczyna świecić. Dostarczany z baterią i zatyczką na długopis. Wkład piszący na niebiesko, kolor korpusu pomarańczowy. Wymiary: O1.7 x 19 cm (+ - 5 %), długopis wykonany z plastiku i gumy. Nadruk jednokolorowy techniką tampondruku obejmujący zawierający: logo Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy długopis zapakowany w osobnej folii. Przykładowy długopis znajduje się w Rozdziale II SIWZ. 3) Notes Format A5, wymiary 13,2 x 21,2 cm (+ - 5 %), gładka okładka z poliuretanu (PU) w kolorze niebieskim, środek - 160 czystych stron, przy czym Zamawiający dopuszcza większą liczbę stron w notesie ( maksymalnie 192 strony). Notes z kolorową tasiemką - zakładką w kolorze okładki, zamykany na długości na gumkę w kolorze okładki. Pakowany pojedynczo w torebkę foliową. Wykonawca umieści w sposób trwały na frontowej okładce notesu: : Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, adres strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl oraz informację Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadruk jednokolorowy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Przykładowy notes znajduje się w Rozdziale II SIWZ. 4) Torba typu worek marynarski Wymiary: 30 x 50 cm (+ -3) cm dla każdego wymiaru, wykonana z materiału typu poliester 600D PVC, torba w kształcie walca składająca się z dwóch przegród. Główna przegroda zamykana (ściągana) na sznurek przeciągany przez metalowe kółka. Osobna przegroda u dołu zamykana na zamek błyskawiczny. Zamek błyskawiczny zasuwany obustronnie z mechanizmem do środka, wyposażony w końcówki ułatwiający łatwe zamykanie otwieranie. Torba ze wzmocnionym uchwytem na dłoń znajdującym w połowie wysokości torby oraz regulowanym paskiem na ramię. Wzmocniony uchwyt boczny na dłoń wykonany z tkaniny, z której wykonana jest torba - odpowiednio w kolorze pomarańczowym lub granatowym. Ilość: 125 szt. w kolorze pomarańczowym i 125 szt. w kolorze granatowym. Wykonawca umieści w sposób trwały na torbie : Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, adres strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl oraz informację Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadruk jednokolorowy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Przykładowa torba znajduje się w Rozdziale II SIWZ. Uwagi ogólne: -Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej w dniu podpisania umowy. -Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. -W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich logotypów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich ilości. -Wykonawca przedstawi wzory wykonanych gadżetów w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od ich otrzymania dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów gadżetów, bądź naniesienie ewentualne uwagi, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w całości. -Zamówione gadżety dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 14.00. -Po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzenie i dostarczenie wraz z zamówionymi gadżetami protokołu zdawczo - odbiorczego w dwóch egzemplarzach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA KULIK M. KEMPA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA KULIK M. KEMPA SPÓŁKA JAWNA
- Firma Kulik sp.j., ul.Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18755,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16067,50
Oferta z najniższą ceną: 16067,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27005,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
- Dostawa mikrotomów
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.