To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Cieszyn: Dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite - ZP 169/15
Numer ogłoszenia: 97949 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51225 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite - ZP 169/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite wraz z sfinansowaniem ich zakupu w formie leasingu finansowego lub kredytu ratalnego lub płatnością za urządzenie w 36 równych ratach. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego Zadanie nr 2 - Dostawa automatycznego wstrzykiwacza Zadanie nr 3 - Dostawa trzech głowic do aparatu usg Sonosite 2. Realizacja poszczególnych części zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2015 r. urządzenia, posiadającego certyfikat CE oraz oznakowanego znakiem CE, b) uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenia min. 4 osób z personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, d) udzielenie okresu gwarancji na dostarczone urządzenie zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji, e) dostarczenie dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym - kart gwarancyjnych urządzenia, f) przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 -Dostawa aparatu ultrasonograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: MIRO Sp. z o. o., ul. Floriańska 6 lok.9, 03-707 Warszawa i Nettle S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, ul. Floriańska 6 lok.903-707, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 371640,00
Oferta z najniższą ceną: 371640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 428400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa automatycznego wstrzykiwacza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp. z o. o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126360,00
Oferta z najniższą ceną: 126360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Zakup i dostawa elementów oznakowania pionowego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
- Kompleksowe wykonanie robót związanych z organizacją ruchu drogowego w obszarze poszerzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Cieszyna
- Umocnienie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w rejonie Al. Piastowskiej i ul. Sportowej"
- Rozbudowa DP 2602S na terenie Gmin Skoczów-Brenna
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu z zabudową asenizacyjną
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Woźnikach w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa aparatu USG dla Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
więcej: Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.