Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Nasielsk: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn
Numer ogłoszenia: 9794 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje poczwórne powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych w miejscowości Żabiczyn o długości ~ 2713 mb, w tym: a) Roboty przygotowawcze: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym na szerokość 6,00 m b) Poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z rozsypaniem klińca i grysów kamiennych płukanych o wymiarach 16/31,5 mm, 8/16 mm, 4/8 mm i 0/4 mm i skropienie emulsją asfaltowa każdej warstwy nawierzchni o szerokości 4,60 m oraz 4,7 m, transport kruszywa samochodami samowyładowczymi 5-10 Mg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych(przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty) 4. Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach 6.4 i 6.5 Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 3 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 7. Informację o podwykonawcach (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 4. 8. Wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 9. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadania o charakterze i złożoności zbliżonych do zakresu robót objętych zamówieniem o wartości powyżej 200 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę. 13. Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3, pokój nr 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3, pokój nr 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. B. Prusa w Płouszowicach wraz z budową miejsc postojowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Rozbudowa, przebudowa, modernizacja, nadzór i projektowanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4110E ul. Rawska w Żelechlinku
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.