eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPoprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Chełm: Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego
Numer ogłoszenia: 97962 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego Zakres robót obejmuje: Zadanie 1 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1719L, w miejscowościach Busówno i Olchowiec, gmina Wierzbica Roboty przygotowawcze 1 KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00 - 2,00 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 2 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu, krotność = 1,00- 11 000,00 m2; Nawierzchnia - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami bazaltowymi: 4 KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 11 000,00 m2; 5 KNNR 6 1002-01010-050 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 8,0 dm3/m2 o wym.2-5 mm, transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t krotność = 1,00-11 000,00 m2; 6. KNNR 6 1002-02010-050 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wym.5-8 mm, transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t krotność = 1,00 -11 000,00 m2; 7. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych (usunięcie pozostałości po wykonaniu nawierzchni. krotność = 1,00- 11 000,00 m2 Zadanie 2 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1730L, w miejscowości Wólka Petryłowska, gmina Sawin Roboty przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,50 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 2 750,00 m2. Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,002 750,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową ,standard II, w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00- 137,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II, warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 200,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 1 000,00 m2 Zadanie 3 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1804L, w miejscowości Staszyce, gmina Wierzbica Roboty przygotowawcze 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,30 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 300,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 1 650,00 m2 Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 1 650,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową,standard II,w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00- 82,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 1 650,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00- 1 650,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 120,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 600,00 m2 Zadanie 4 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1805L, w miejscowości Kulik, gmina Siedliszcze Roboty Przygotowawcze 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,50 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 2 750,00 m2 Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-2 750,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową,standard II, w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00- 137,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 200,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 1 000,00 m2 Zjazd na drogę gminną 2 szt. (2x50m2): 10. KNNR 6 1005-040-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych krotność = 1,00- 100,00 m2; 11. KNNR 6 0204-040-050 Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 6 cm krotność = 1,00- 100,00 m2 Zadanie 5 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1837L, w miejscowości Wólka Leszczańska, gmina Żmudź Roboty przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,50 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 2 750,00 m2 Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową,standard II,w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00-137,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,002 750,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,002 750,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 200,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 1 000,00 m2 Zjazd na drogę powiatową nr 1860L: 10. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 50,00 m2; 11. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 50,00 m2; 12. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00- 50,00 m2; 13. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 8,00 m2; 14. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 20,00 m2 Zadanie 6 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1843L, w miejscowości Kroczyn, gmina Dorohusk Roboty przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,50 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 2 750,00 m2; Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową,standard II,w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00- 137,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt.standard II,warstwa ścieralna gr.po zagęszczeniu 4 cm.Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 200,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 1 000,00 m2 Zadanie 7 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1869L, w miejscowości Siedliszczki, gmina Rejowiec Roboty Przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 0,50 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 2 750,00 m2; Nawierzchnia: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową,standard II,w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00-137,50 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 2 750,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00-2 750,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-200,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 1 000,00 m2; Zjazdy do posesji 6 szt.: 10. KNNR 6 0204-040-050 Nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 6 cm (4x3 m) krotność = 1,00- 72,00 m2 Zadanie 8 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 3122L, w miejscowości Marynin, gmina Rejowiec Roboty przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00-0,30 km; 2. KNNR 1 0102-030-052 Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich 10-30% powierzchni z zagospodarowaniem przez wykonawcę krotność = 1,00-1,20 ha; 3. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00- 300,00 m2; 4. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 1 650,00 m2; Nawierzchnia: 5. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 1 650,00 m2; 6. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II, w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00-82,50 t; 7. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 1 650,00 m2; 8. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna g .po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00-1 650,00 m2; 9. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-120,00 m2; 10. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 600,00 m2 Zadanie 9 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 3152L, w miejscowościach Rejowiec i Rybie, gmina Rejowiec Roboty przygotowawcze:1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00- 1,00 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00-1 000,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00- 5 500,00 m2 Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami bazaltowymi: 4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-5 500,00 m2; 5. KNNR 6 1002-01010-050 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 8,0 dm3/m2 o wym.2-5 mm, transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t krotność = 1,00-5 500,00 m2; 6. KNNR 6 1002-02010-050 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową ,grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wym.5-8 mm, transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t krotność = 1,00-5 500,00 m2; 7. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych (usunięcie pozostałości po wykonaniu nawierzchni). krotność = 1,00-5 500,00 m2 Zadanie 10 Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 3153L, w miejscowości Zawadówka, gmina Rejowiec Roboty przygotowawcze: 1. KNNR 1 0111-010-043 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00-0,20 km; 2. KNNR 1 0113-010-050 Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm krotność = 1,00-400,00 m2; 3. KNNR 6 1005-060-050 Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu krotność = 1,00-1 100,00 m2 Nawierzchnia:4. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-1 100,00 m2; 5. KNNR 6 0108-04010-034 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową ,standard II, w ilości 50kg/m2 krotność = 1,00-55,00 t; 6. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00-1 100,00 m2; 7. KNNR 6 0310-05030-050 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam.samowył.15-20 t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność = 1,00-1 100,00 m2; 8. KNNR 6 1005-070-050 Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność = 1,00- 80,00 m2; 9. KNNR 1 0503-050-050 Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III - regulacja poboczy gruntowych z urobku powstałego po odkryciu krawędzi jezdni. krotność = 1,00- 400,00 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego 4.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać roboty budowlane z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz winien załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty a także wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych robót znajdują się 3 roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie nawierzchni dróg asfaltowych, po co najmniej 10 000 m2 każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.Wytwórnia mas bitumicznych-1 szt. 2.Rozcieracz do mieszanki asfaltowej-2 szt. 3.Walec ogumiony-2 szt. 4.Walec stalowy gładki-2 szt. 5.Samochód ciężarowy samowyładowczy-4 szt. 6.Kombajn drogowy - maszyna do powierzchniowego utrwalania dróg- 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł na wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana: a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót, b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy, c)siłą wyższą, d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych. 2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie. Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.powiat.chelm.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 2.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). 3.Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4.Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 7.Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 1 000 000 zł brutto (słownie: jeden milion złotych) 8.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1,22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu..

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest stosownie do postanowień art.150 ust. 1 i 2 ustawy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny (z VAT). 2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.Wykonawca w złożonej ofercie określa formę, w jakiej wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4.Forma zabezpieczenia musi być zgodna z przepisami ustawy, tj. art. 148 ust 1 ustawy. 5.Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na terenie powiatu chełmskiego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwrócone będzie zgodnie z postanowieniami art. 151 ustawy. 6.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy)

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. 2.Wniosek składa się w formie pisemnej. 3.Wniosek i jego załączniki muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.