Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Zielona Góra: Prace remontowe w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu, przy
ul. Piastowskiej 18
Numer ogłoszenia: 97976 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, fax 068 3284871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu, przy ul. Piastowskiej 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zad. A - wymiana wykładziny podłogowej na II piętrze, zad. B - montaż systemu oddymiania klatki schodowej, - montaż oświetlenia awaryjnego, - wymiana drzwi ( świetlicy i stołówki), zad. C - remont pomieszczeń sanitarnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 08.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ustawy. 2.Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie ogłoszenia z zakresu prac zawartych w Części II pkt 3.1 - b, zobowiązani są do legitymowania się uprawnieniami do wykonywania prac z zakresu zabezpieczeń przeciwpożarowych Sposób dokonania oceny spełnienie warunków: weryfikacja załączonych oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków jakie muszą spełniać Wykonawcy. 3.1 Oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów zawartych a art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr.1 do SWIZ ) 3.2 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr.2 do SWIZ) 3.3 Zaakceptowany i podpisany wzór umowy ( załącznik nr.3 do SWIZ) 3.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne. (załącznik nr.4 do SWIZ). 3.5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr.5 do SWIZ) 3.5 Zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lubuska.ohp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda 65-186 Zielona Góra ul Zamenhofa 1 pok. 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana wykładziny podłogowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wymianę wykładziny podłogowej na wykładzinę typu GAMRAT lub jej odpowiednik, w pokojach i korytarzu II piętra Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu ( bez części magazynowej). Powierzchnię należy zagruntować i wylać masę wyrównawczą . Krawędzie wykładziny należy połączyć sznurem do spawania .Po połączeniu wykładzinę należy zakonserwować. Po zakończeniu prac usuniętą wykładzinę należy wywieźć. Wymiary pomieszczeń w których wymieniana będzie wykładzina. Korytarz II piętro 27,45 m. x 1,80 m. = 49,41 m² Pokoje uczestników II Piętro nr.201, 202, 203, 205, 206 - 3,88 m x 5,15 m = 19,98 m² x 5 = 99,90 m² nr.207 - 3,75 mx 5,15 m = 19,31 m² nr.209, 210, 212,213 - 3,75 m x 2,50 m = 9,38 m² x 4 = 37,52 m² Pokój wychowawców nr.204 - 2,84m x 2,42 m = 6,86m² Razem powierzchnia podłogi 213 m².
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabezpieczenie przeciwpożarowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Ośrodku Szkolenia i Wychowania polega na wykonaniu : - systemu oddymiania klatki schodowej, - oświetlenia awaryjnego, - wymiany drzwi świetlicy n a EI30, - wymiany drzwi do stołówki na EI30. System oddymiania klatki schodowej powinien znajdować się na najwyższej kondygnacji, uruchamiany poprzez czujki dymu lub ręcznie - na pierwszej i ostatniej kondygnacji. Klapa dymowa dzienna powinna być wstawiona w miejscu zdemontowanych luxferów. Klapa dymowa powinna służyć również do wentylacji klatki schodowej. Do zadania należy dołączyć projekt instalacji zatwierdzony przez rzeczoznawcę ds. przeciwpożarowych oraz atesty montowanego sprzętu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.34.30.00-3, 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.06.2008; Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace sanitarne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej pomiędzy I i III piętrem w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu. Wiąże się to z zerwaniem miejscowym posadzki, rozebraniem płytek podłogowych , demontażu rurociągu żeliwnego, oraz PCW - kanalizacyjnego, naprawie brodzików natryskowych, założeniu izolacji przeciwwilgociowej, zagruntowaniu podłogi i położeniu na klej płytek. Kolor płytek i ich wymiary należy uzgodnić z kierownikiem Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu. Powstały w czasie remontu gruz należy wywieźć.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.06.2008; Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa i instalacja elektronicznego bezprzewodowego systemu monitoringu temperatur i wilgotności
- Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 277 na odcinku od km 0+000 do km 13+086 polegająca na wykonaniu podwójnej warstwy z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu slurry seal
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - komputery
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, Rejon w Gorzowie Wlkp. z podziałem na 5 lokalizacji.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.