eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Zduńska Wola: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2017
Numer ogłoszenia: 97978 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2017 w podziale na 4 części: Część 1. Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych. Część 2. Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych. Część 3: Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych . Część 4: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego . Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych na przedmiotowe zamówienie Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy za wyjątkiem znaków drogowych (tarcz, tablic) gdzie okres gwarancji ustala się na 7 lat oraz oznakowania cienkowarstwowego gdzie okres gwarancji ustala się na 6 m-cy. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa przedmiar robót w formularzu ofertowym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.70-2, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przy czym wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 2500 zł Część 2 2500 zł Część 3 2500 zł Część 4 2500 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł brutto dla każdej z części. W przypadku składania oferty na dwie części, trzy części lub na całość zamówienia Zamawiający uzna również jedno zamówienie o wartości odpowiednio 200 000 zł brutto dla dwóch części, 300 000 zł brutto, dla trzech części i 400 000 zł brutto dla całości zamówienia) Zamawiający informuje, że w przypadku wykazania zamówień w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia opublikowania ogłoszenia przedmiotowego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) dla części 1: - 1 szt. rozkładarka mas bit, - 1szt. walec statyczny samojezdny 10-15t, - 1 szt. walec gumowy 10-15t, b) dla części 2: - 1 szt. koparko-ładowarka, c) dla części 3: - 1 szt. walec statyczny samojezdny 10-15t - 1 szt. równiarka samojezdna d) dla części 4: - 1 szt. malowarka samobieżna z posypem ciśnieniowym W przypadku składania ofert na dwie lub więcej części należy wykazać dysponowanie sumą maszyn wyszczególnionych dla poszczególnych części. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 15 stycznia 2016 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy w następujących przypadkach:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2016 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12,98-220 Zduńska Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni miesz.min.bit.gr. 4 cm st II /z użyciem taśmy bitumicznej na odciętych krawędziach/ - o powierzchni do 10 m2 Remont cząstkowy nawierzchni miesz.min.bit.gr. 4 cm st II /z użyciem taśmy bitumicznej na odciętych krawędziach - o powierzchni powyżej 10 m2 Remont cząstkowy nawierzchni miesz.min.bit.gr. 4 cm st II /smarowanie odciętych krawędzi asfaltem/ - o powierzchni do 10 m2 Remont cząstkowy nawierzchni miesz. min. bit.gr. 4 cm st II /bez odcięcia smarowanie krawędzi asfaltem/ - o powierzchni do 10 m2 (wypełnienie masą do rzędnych istniejącej nawierzchni) Wykonanie warstwy ścieralnej dla KR-1-2 z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, gr. warstwy po zagęszczeniu 4cm o uziarnieniu 0-11 na szerokości do 6,50m. połączenia krawędzi przy użyciu taśmy bitumiczne Profilowanie przez frezowanie nawierzchni asfaltowej (gł. do 4 cm) z odwozem destruktu do depozytu UM Regulacja pionowa kratek ściekowych wraz z odtworzeniem nawierzchni Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka krawężnika bet. 15X30x100 z odwozem do depozytu /5 km/ Rozbiórka obrzeża bet. 8X20x100 z odwozem do depozytu /5 km/ Rozbiórka płyt bet. 50x50 z odwozem do depozytu /5 km/ Rozbiórka kostki wibroprasowanej z odwozem do depozytu /5 km/ Rozbiórka kostki kamiennej, kamienia brukowego, płyt bet sześciokątnych z odwozem do depozytu /5 km/ Remont cząstkowy chodników z płyt bet. 50x50x7 /płyty z demontażu/ Remont cząstkowy chodników z kostki bet wibropras. /kostka z demontażu/ Regulacja pionowa kratek ściekowych wraz z odtworzeniem nawierzchni Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni Remont cząstkowy nawierzchni z płyt typu IOMB /płyty z demontażu/ Ułożenie nawierzchni z kostki wibropras. bet. gr. 8cm kolor szary wraz z korytowaniem 10 cm i podbudową z chudego betonu gr. 10cm Ułożenie nawierzchni z kostki wibropras. bet. gr. 8cm kolor szary wraz z korytowaniem 10 cm i podbudową z chudego betonu gr. 10cm (kostka z depozytu UM) Ułożenie krawężnika wibropras. 15x30x100 na ławie betonowej z oporem Ułożenie obrzeża wibropras. 8x20x100 na ławie betonowej z oporem Regulacja pionowa studni telekomunikacyjnej lub kanalizacyjnej wraz z odtworzeniem nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego niesortowanego warstwa górna gr. 7cm Profilowanie mechaniczne drogi gruntowej, żużlowej, tłuczniowej Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni gruntowej, żużlowej, tłuczniowej Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych mechanicznie gł. wyboi do 5 cm Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni Rozłożenie destruktu z profilowaniem spadków (destrukt dostarczony przez UM).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria A ( grupa średnie, folia odblaskowa typu 2) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria A ( grupa małe, folia odblaskowa typu 2) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa średnie, folia typu 1) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa małe, Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa średnie, folia typu 2) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria D (grupa średnie, folia typu 1) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria D (grupa średnie, folia typu 2) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria E lub F (folia typu 1) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria T, R lub G (folia typu 1) Montaż lustra O 800 z uchwytami Montaż słupka z rur ocynkowanych niemalowanych O 60 dł. do 3,5 m z obetonowaniem Montaż słupka z rur ocynkowanych niemalowanych O 60 dł. do 4,5 m z obetonowaniem Montaż słupków blokujących U-12c O 120 (0,7 m ponad nawierzchnie) z obetonowaniem Montaż słupka dla ogrodzenia łańcuchowego O 60 (1,1 m ponad nawierzchnie, barwa biało-czerwona) z obetonowaniem Demontaż znaku (tarczy) Demontaż znaku (słupka razem z tarczą) Montaż słupka z obetonowaniem (bez materiału, materiał pochodzący z demontażu) Montaż tarczy znaku (bez materiału, materiał pochodzący z demontażu) Naprawa znaku - tarczy lub słupka, poprawa w terenie (prostowanie, dokręcanie) Mycie znaku (tarczy i słupka) Czasowe oznakowanie nagłych awarii, imprez - 4 zapory drogowe łącznie z sześcioma tarczami znaków - montaż i demontaż. Montaż progu zwalniającego z tworzyw sztucznych szer. 0,9 m wys. 0,07m Montaż progu zwalniającego szer. 0,9 m wys. 0,07m (zakończenie) Montaż tablicy (drogowskaz, informacyjna, z nazwą ulicy wg obowiązującego wzoru dla miasta Zduńska Wola) aluminiowa w ramce, odblaskowa, tło wykonane metodą sitodruku, laminowana szer. 165 mm dług. 750 mm Mechaniczne malowanie znaków podłużnych poprzecznych uzupełniających, strzałek, przejść dla pieszych. (okres gwarancji 6 m-cy) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo znaków podłużnych poprzecznych uzupełniających, strzałek, przejść dla pieszych - . (okres gwarancji 36 m-cy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.70-2, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin gwarancji - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.