eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójWykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dla Pawilonu nr 2 GORD wraz z uzyskaniem zezwolenia na budowę, Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Rabka-Zdrój: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dla Pawilonu nr 2 GORD wraz z uzyskaniem zezwolenia na budowę, Etap II
Numer ogłoszenia: 9798 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty w Rabce Zdroju , ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2677469, faks 018 2677469.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dla Pawilonu nr 2 GORD wraz z uzyskaniem zezwolenia na budowę, Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dla Pawilonu nr 2 GORD wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę - Etap II Wspólny Słownik Zamówień: 71220000-6 Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego dla Pawilonu nr 2 GORD wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę - Etap II w następującym zakresie: 1. Modernizacja części Pawilonu Nr 2 GORD dla potrzeb Oddziału sanatoryjnego dla dorosłych. a) Modernizacja II i III kondygnacji budynku na potrzeby Oddziału dla pacjentów. b) Modernizacja wejścia do budynku od strony południowej wraz z pochylnią, zakryciem i remontem powierzchni tarasów niskiego parteru i parteru. c) Modernizacja jadalni i sali zebrań. 2. Modernizacja przewiązki (dawnej rozmównicy) dla potrzeb Inhalatorium sanatoryjnego, 2-częściowego, dla dzieci i dla dorosłych. 3. Projekt dźwigu osobowego 5-cio przystankowego wraz z szybem zewnętrznym przy Pawilonie nr 2. Zamawiający wymaga wykonania kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót w układzie kosztorysowym Zakres prac projektowych dla punktów 1 i 2 obejmuje branże: budowlaną, instalacji wod.kan. centralnego ogrzewania, elektryczną, TV, telekomunikacyjną i przywoławczą. Prace projektowe dotyczą modernizacji wewnątrz czynnego budynku sanatoryjnego. Zakres prac projektowych dla punktu 3 obejmuje branże: wg potrzeb. Projekt winien uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych ruchowo, w związku z tym winien zostać uzgodniony z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomościami, na których realizowany będzie przedmiot Umowy w postaci prawa użytkowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie kompletnych ofert częściowych odpowiednio dla tematów zadań określonych w punkcie 3.1 ust. 1, 2, 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (projektanci) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumentów stwierdzających, że osoby, o których mowa wcześniej, posiadają wymagane uprawnienia - w postaci kopii uprawnień do projektowania w zakresie: Dla punktu 3.1 ust. 1 i 2 w zakresie branż: budowlanej, instalacji wod -kan., elektrycznej. Dla punktu 3.1 ust. 3 w zakresie branży budowlanej. Do uprawnień należy dołączyć kopię zaświadczenia o aktualnej przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz prac projektowych - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu prac projektowych zgodnych z tematem złożonej oferty przewidujących zaprojektowanie robót o wartości nie mniejszych niż: dla punktu 3.1 ust. 1: 500 000,00, dla punktu 3.1 ust. 2: 150 000,00. punktu 3.1 ust. 3: 300 000,00 zawierającego w swojej treści datę i miejsce wykonania robót według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gord.pl/index_pliki/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty Dietla 5 34-700 Rabka-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty Dietla 5 34-700 Rabka-Zdrój, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.