To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Szczecin: Opracowanie projektów działań biznesowych dla wybranych branż działalności gospodarczej na obszarze województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 98003 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58147 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów działań biznesowych dla wybranych branż działalności gospodarczej na obszarze województwa zachodniopomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektów (wskazówek) działań wdrażających usługi biznesowe dla prowadzących działalność gospodarczą na obszarze województwa zachodniopomorskiego w następujących branżach: 1) spożywczej; 2) chemicznej; 3) informatycznej; oraz 4) drzewno-meblarskiej. 2. Projekty (wskazówki) dla działań biznesowych, o których mowa w ust. 1 niniejszego działu należy przygotować w oparciu materiały (raporty) zamawiającego zgromadzone podczas prowadzonych warsztatów szkoleniowych i zawierające rozeznane potrzeby przedsiębiorców we wskazanym zakresie. 3. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i 2 niniejszego działu na cztery samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej ogłoszenia zadaniem). 4. Zadanie nr 1 stanowi opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży spożywczej. Zadanie nr 2 stanowi opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży informatycznej. Zadanie nr 3 stanowi opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży chemicznej. Zadanie nr 4 stanowi opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży drzewno-meblarskiej. 5. Na podstawie art. 83 ust. 3 ustawy PZP zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na więcej niż dwa zadania (wykonawca może złożyć ofertę na nie więcej niż dwa wybrane przez siebie zadania/branże)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków UE w ramach projektu Transfer wiedzy w regionie poprzez rozwój sieci współpracy, realizowany w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.2 Regionalne strategie innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży spożywczej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Collect Consulting Sp. z o.o, ul. Rolna 14, 40-555 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16199,84
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży informatycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Collect Consulting Sp. z o.o, ul. Rolna 14, 40-555 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20172,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży chemicznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Instytut Biznesu, ul. ERolna 43, 40-555 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20172,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Opracowanie projektów (wskazówek) działań biznesowych dla prowadzących działalność gospodarczą w branży drzewno-meblarskiej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Instytut Biznesu, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16199,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.