To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-20
Poznań: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 98014 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52820 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych -zadanie nr 1 oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych i urządzeń drukujących - zadanie nr 2 w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2: Zadanie nr 1- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Zadanie nr 2 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych oraz drukujących Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 80 000,00 zł brutto- zadanie 1 oraz o 4 500,00 zł brutto - zadanie 2, na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone materiały niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego - zgodnie z § 1 ust. 3-5 projektu umowy. Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie maksymalnie do 27 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 15 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOPRINT Witold Burdzy, ul. Brandwicka 67a, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240377,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262626,62
Oferta z najniższą ceną: 248827,77 / Oferta z najwyższą ceną: 359065,29
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych oraz drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NAT-COM sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Majowa 6, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11577,99
Oferta z najniższą ceną: 4006,11 / Oferta z najwyższą ceną: 14014,01
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.