eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Maków Podhalański, w ramach projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014. z podziałem na następujące częściCzęść 1Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim ul. Wolności 53. Część 2Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Białce Gmina Maków Podhalański, Białka 334.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Maków Podhalański: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Maków Podhalański, w ramach projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014. z podziałem na następujące części: Część 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim ul. Wolności 53. Część 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Białce Gmina Maków Podhalański, Białka 334.
Numer ogłoszenia: 9801 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Maków Podhalański, w ramach projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014. z podziałem na następujące części: Część 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim ul. Wolności 53. Część 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Białce Gmina Maków Podhalański, Białka 334..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Maków Podhalański, w ramach projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014 z podziałem na następujące części:Część 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim ul. Wolności 53. Część 2:Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Białce Gmina Maków Podhalański, Białka 334. Realizacja Projektu przyczyni się do osiągnięcia następujących rezultatów: 1.Poprawa efektywności energetycznej w budynkach 2.Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych Zakres robót obejmuje: 1.Rozbiórki 2.Izolacje fundamentów 3.Docieplenie ścian 4.Tynki ścian, cokoły 5.Docieplenie stropodachu 6.Instalacja elektryczna 7.Instalacja centralnego ogrzewania 8.Kotłownia 9.Instalacja wodociągowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. -Ze względu na charakter prac zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający informuje, że prace budowlane będą prowadzone w budynkach, w których w ciągu ostatniego roku w ramach normalnych prac konserwacyjnych były dokonywane wymiany zużytych lub nienadających się do dalszej eksploatacji elementów instalacji c.o., osprzętu elektrycznego oraz instalacji c.w.u. stąd też należy przyjąć, że elementy nowe będące w okresie gwarancyjnym producenta i Wykonawcy będą należeć po prawidłowym zdemontowaniu do Zamawiającego. Natomiast pozostały osprzęt będący po okresie gwarancyjnym czy to Wykonawcy czy też producenta będzie należał do Wykonawcy zadania. Miejsce składowania demontowanych elementów instalacji i osprzętu należy każdorazowo ustalić z Zarządcą remontowanego budynku. Należy przyjąć, że ilość demontowanego sprzętu pozostająca do dyspozycji Zamawiającego po prawidłowym zdemontowaniu nie będzie większa niż 30-35% z danego asortymentu. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a.odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności dla wykonywanych prac. b.prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób remontowanego budynku c.uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym przerwę w pracach wewnętrznych ze względu na konieczność udostępnienia budynku na okres miesiąca lipca na potrzeby Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016. Wartość kosztów kwalifikowanych zadania jest współfinansowana wg podpisanej umowy z Ministrem Środowiska pełniącym funkcję Operatora Programu PL04 -Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, w imieniu którego działa Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ul. Konstruktorska 3a..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% kwoty brutto zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Ustala się wadium:dla Całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 85 000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca składający ofertę dla wybranej części zamówienia wnosi wadium odpowiednio: dla Części 1 przedmiotu zamówienia - w kwocie 75 000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100), dla Części 2przedmiotu zamówienia - w kwocie 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002 Tytuł wpłaty: Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.2.2016.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców:aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców biorących udział w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Zamawiający wymaga 2 zamówień w zakresie robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy, termomodernizacji lub remontów budynków o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych brutto każda. Określenie - roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - oznacza wykonanie robót związanych z budową lub rozbudową, przebudową, adaptacją, termomodernizacją lub remontem budynków (wg. zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy: oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane prawem uprawnienia: konstrukcyjno-budowlane (wg. zał. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców: opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 700 000,00 złotych - kopia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku w postępowaniu, zasobów innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie korzystania z zasobów innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający żąda: -oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia -aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG wymagane jest załączenie wydruku z CEIDG. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów Wykonawcy zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) będzie zgodnie z Art. 26 ust. 2e ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiadał solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z Rozdz. III pkt.9 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT. b.zmiana terminu wykonania, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy. c.zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej d.zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: 1). o charakterze niezależnym od Stron 2). którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy 3). którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej itp. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta - parter budynku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta - parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość kosztów kwalifikowanych zadania jest współfinansowana wg podpisanej umowy z Ministrem Środowiska pełniącym funkcję Operatora Programu PL04 -Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, w imieniu którego działa Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ul. Konstruktorska 3a, w ramach Projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim ul. Wolności 53..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Rozbiórki 2.Izolacje fundamentów 3.Docieplenie ścian 4.Tynki ścian, cokoły 5.Docieplenie stropodachu 6.Instalacja elektryczna 7.Instalacja centralnego ogrzewania 8.Kotłownia 9.Instalacja wodociągowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ze względu na charakter prac zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający informuje, że prace budowlane będą prowadzone w budynkach, w których w ciągu ostatniego roku w ramach normalnych prac konserwacyjnych były dokonywane wymiany zużytych lub nienadających się do dalszej eksploatacji elementów instalacji c.o., osprzętu elektrycznego oraz instalacji c.w.u. stąd też należy przyjąć, że elementy nowe będące w okresie gwarancyjnym producenta i Wykonawcy będą należeć po prawidłowym zdemontowaniu do Zamawiającego. Natomiast pozostały osprzęt będący po okresie gwarancyjnym czy to Wykonawcy czy też producenta będzie należał do Wykonawcy zadania. Miejsce składowania demontowanych elementów instalacji i osprzętu należy każdorazowo ustalić z Zarządcą remontowanego budynku. Należy przyjąć, że ilość demontowanego sprzętu pozostająca do dyspozycji Zamawiającego po prawidłowym zdemontowaniu nie będzie większa niż 30-35% z danego asortymentu. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a.odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności dla wykonywanych prac. b.prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób remontowanego budynku c.uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym przerwę w pracach wewnętrznych ze względu na konieczność udostępnienia budynku na okres miesiąca lipca na potrzeby Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Białce Gmina Maków Podhalański, Białka 334..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Rozbiórki 2.Izolacje fundamentów 3.Docieplenie ścian 4.Tynki ścian, cokoły 5.Docieplenie stropodachu 6.Instalacja elektryczna 7.Instalacja centralnego ogrzewania 8.Kotłownia 9.Instalacja wodociągowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ze względu na charakter prac zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający informuje, że prace budowlane będą prowadzone w budynkach, w których w ciągu ostatniego roku w ramach normalnych prac konserwacyjnych były dokonywane wymiany zużytych lub nienadających się do dalszej eksploatacji elementów instalacji c.o., osprzętu elektrycznego oraz instalacji c.w.u. stąd też należy przyjąć, że elementy nowe będące w okresie gwarancyjnym producenta i Wykonawcy będą należeć po prawidłowym zdemontowaniu do Zamawiającego. Natomiast pozostały osprzęt będący po okresie gwarancyjnym czy to Wykonawcy czy też producenta będzie należał do Wykonawcy zadania. Miejsce składowania demontowanych elementów instalacji i osprzętu należy każdorazowo ustalić z Zarządcą remontowanego budynku. Należy przyjąć, że ilość demontowanego sprzętu pozostająca do dyspozycji Zamawiającego po prawidłowym zdemontowaniu nie będzie większa niż 30-35% z danego asortymentu. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a.odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności dla wykonywanych prac. b.prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób remontowanego budynku c.uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym przerwę w pracach wewnętrznych ze względu na konieczność udostępnienia budynku na okres miesiąca lipca na potrzeby Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10
    • 3. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.