To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-19
Ogłoszenie nr 98028 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
Radwanice: Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77523-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79913-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radwanice, krajowy numer identyfikacyjny
39064763000000, ul.
ul. Przemysłowa
17,
59160
Radwanice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 311 436, faks
, e-mail
sekretariat@radwanice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radwanice.pl, www.bip.radwanice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GpVI.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego dla Gminy Radwanice w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice". Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca obejmujące: - Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca. - Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca oraz integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne. - Integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne b) Uruchomienie usług finansowych obejmujące: - Uruchomienie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego. - Zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP c) Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmujące: - Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów. - Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. d) Elektronizację procesu partycypacji społecznej obejmujące: - Zakup licencji portalu partycypacji społecznej. - Wdrożenie systemu partycypacji społecznej. - Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. e) Uruchomienie systemu zarządzania budżetem gminy obejmujące: - Zakup licencji systemu zarządzania budżetem Gminy. - Wdrożenie systemu zarządzania budżetem Gminy. - Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. f) Uruchomienie e-usług informacyjnych obejmujące: - Zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. - Wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. - Opracowanie i wdrożenie e-usług informacyjnych. 2. Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację systemu; b) testowanie i uruchomienie systemu; c) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów dla pracowników zamawiającego; d) przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz udzielenie zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych umową; e) udzielenie gwarancji na system; f) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji umowy; g) migrację danych do systemu z istniejących i wykorzystywanych przez zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Urząd Gminy w Radwanicach, adres: ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48710000-8
Dodatkowe kody CPV:
48613000-8,
48612000-1,
48517000-5,
48442000-8,
48600000-4,
48422000-2,
48900000-7,
72246000-1,
72268000-1,
72265000-0,
72263000-6,
72262000-9,
72261000-2,
72322000-8,
72220000-3,
72266000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT650000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 849561.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.