eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadwaniceZakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 98028 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Radwanice: Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77523-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79913-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radwanice, krajowy numer identyfikacyjny 39064763000000, ul. ul. Przemysłowa 17, 59160 Radwanice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 768 311 436, faks , e-mail sekretariat@radwanice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radwanice.pl, www.bip.radwanice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GpVI.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego dla Gminy Radwanice w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice". Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca obejmujące: - Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca. - Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca oraz integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne. - Integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne b) Uruchomienie usług finansowych obejmujące: - Uruchomienie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego. - Zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego. - Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP c) Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmujące: - Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów. - Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. d) Elektronizację procesu partycypacji społecznej obejmujące: - Zakup licencji portalu partycypacji społecznej. - Wdrożenie systemu partycypacji społecznej. - Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. e) Uruchomienie systemu zarządzania budżetem gminy obejmujące: - Zakup licencji systemu zarządzania budżetem Gminy. - Wdrożenie systemu zarządzania budżetem Gminy. - Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. f) Uruchomienie e-usług informacyjnych obejmujące: - Zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. - Wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. - Opracowanie i wdrożenie e-usług informacyjnych. 2. Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację systemu; b) testowanie i uruchomienie systemu; c) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów dla pracowników zamawiającego; d) przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz udzielenie zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych umową; e) udzielenie gwarancji na system; f) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji umowy; g) migrację danych do systemu z istniejących i wykorzystywanych przez zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Urząd Gminy w Radwanicach, adres: ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48710000-8
Dodatkowe kody CPV: 48613000-8, 48612000-1, 48517000-5, 48442000-8, 48600000-4, 48422000-2, 48900000-7, 72246000-1, 72268000-1, 72265000-0, 72263000-6, 72262000-9, 72261000-2, 72322000-8, 72220000-3, 72266000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT650000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZETO Software sp. z o. o., , ul. Pieniężnego 6/7, 10-005, Olsztyn, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 849561.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 849561.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 21%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.