eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Poprawa warunków opieki hospicyjnej pacjentów poprzez wsparcie inwestycji rozbudowy Stacjonarnego Hospicjum dla dorosłych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Wrocław: Poprawa warunków opieki hospicyjnej pacjentów poprzez wsparcie inwestycji rozbudowy Stacjonarnego Hospicjum dla dorosłych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 98053 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Konwent OO. Bonifratrów, ul. Traugutta 57/59, 50-417 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 344 84 74, fax 0-71 344 84 74.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Konwent OO.Bonifratrów-kościelna osoba prawna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków opieki hospicyjnej pacjentów poprzez wsparcie inwestycji rozbudowy Stacjonarnego Hospicjum dla dorosłych we Wrocławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac adaptacyjnych w budynku przy ul. Poświęckiej 8a, we Wrocławiu. Prace obejmują: 1.Roboty budowlane 2. Roboty sanitarne ( adaptacja pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych).3. Roboty elektryczne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone, w art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a ponadto: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem i posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmującej swoim zakresem prace remontowe w budynku w obiekcie o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m² odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym, instalacji sanitarnej, montaż dźwigu osobowego, stanowiącym przedmiot zamówienia - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - posiadają pracowników zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej Złożyli kompletną ofertę i spełnili wszystkie wymogi zgodnie z SIWZ w tym: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.2 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie1 ppkt 1.2, 1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszelkie dokumenty, sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. oraz Wypełnią formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ i załączą do niego wymagane przez Zamawiającego dokumenty określone w SIWZ, stanowiące integralna część oferty. 5 Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat od dnia odbioru końcowego. 6. Opracują i dołączą do oferty kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanych przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Do kosztorysu muszą być dołączone zestawienia robocizny, materiałów, sprzętu. 6.1 Dołączą do oferty zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ Prosimy o parafowanie wszystkich strony umowy przez osobę osoby podpisującą/e ofertę. Wzór umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 6.2 W przypadku podmiotu występującego wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dokumenty opisane w pkt. 1.1-1.3. musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 6.3 Do oferty podmiotu występującego wspólnie, należy dołączyć nieodwołalne pełnomocnictwo do reprezentowania o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z art.23 ustawy. Informacje dodatkowe dotyczące wymaganych dokumentów: 1. Dokumenty przetargowe, które zostały otwarte w trakcie wykonywania procedury przetargowej, zatrzymuje Zamawiający. 2. Wymagane załączniki, których wzory zostały załączone do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. Treść załącznika winna być zgodna z treścią formularza. 3. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty. 4. Ewentualne poświadczenie za zgodność czynione przez Wykonawcę z oryginałem należy wykonać poprzez naniesienie na kopię lub odpis dokumentu sformułowania za zgodność z oryginałem wraz z podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę osoby do tego upoważnione. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Dokumenty stanowiące załączniki do Formularza ofertowego prosimy przedłożyć w kolejności podanej w rozdziale XI. 9. Prosimy nie załączać do oferty innych dokumentów niż wymagane w SIWZ. 10. Oferta winna być napisana w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerze. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty we wszystkich ogólnie stosowanych, trwałych technikach pisarskich umożliwiających przechowywanie dokumentacji przetargowej przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy. 11. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane kolejnymi numerami oraz spięte. 12. Zaleca się aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (korekty wpisów własnych) były parafowane przez osobę/y podpisujące ofertę. 13. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający zostanie pisemnie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami SIWZ, a opakowanie zostanie dodatkowo oznaczone określeniem zmiana lub wycofanie. Wykonawca nie może wycofywać i dokonywać zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 14. Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ i jest dla nich ona wiążąca. 15. Każda modyfikacja SIWZ dokonana przez Zamawiającego jest częścią SIWZ. 16. Zamawiający przedłuża termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia zmian w ofertach wynikających z modyfikacji treści SIWZ. 17. W przypadku opisanym wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi. 18. Ocena spełnienia warunków opisanych w SIWZ dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w II.1.6 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Potwierdzeniem posiadania ww uprawnień będzie złożenie niżej wymienionych dokumentów: 1.1 podpisanego oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy, 1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.4 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 1.6 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Potwierdzeniem posiadania niezbędnego doświadczenia będzie: należyte wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej swoim zakresem prace remontowe w budynku w obiekcie o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m², odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym obejmujące swoim zakresem montaż dźwigu osobowego., w okresie 5 lat poprzedzających datę otwarcia ofert. Jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to wykonanie w/w robót budowlanych w tym okresie. 2.2. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branżach: budowlanej, instalacji sanitarnej i montażu dźwigów osobowych, w zakresie obejmującym realizowane prace remontowe. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych pkt.2.2 do oferty należy załączyć : a) wykaz osób przewidzianych do kierowania budową tj. kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych posiadających kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia b) decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych wskazanych w wykazie - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2.3. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania niezbędnymi narzędziami i urządzeniami umożliwiającymi wykonanie zadania. 2.4 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Potwierdzeniem znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia jest: 2.5.Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w dziale XI w punkcie1 pkt 1.2, 1.3, 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wszelkie dokumenty, sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Oraz 1) Wypełnią formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ i załączą do niego wymagane przez Zamawiającego dokumenty określone w SIWZ, stanowiące integralna część oferty. 2) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat od dnia odbioru końcowego. 3) Opracują i dołączą do oferty kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanych przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Do kosztorysu muszą być dołączone zestawienia robocizny, materiałów, sprzętu. 4) Dołączą do oferty zaakceptowany wzór umowy , stanowiący załącznik do SIWZ . Prosimy o parafowanie umowy przez osobę osoby podpisującą/e ofertę. Wzór umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 5) W przypadku podmiotu występującego wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dokumenty opisane w pkt. 1.1-1.4. musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 6) Do oferty podmiotu występującego wspólnie, należy dołączyć nieodwołalne pełnomocnictwo do reprezentowania o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - zgodnie z art.23 ustawy. Informacje dodatkowe dotyczące wymaganych dokumentów: 1. Dokumenty przetargowe, które zostały otwarte w trakcie wykonywania procedury przetargowej, zatrzymuje Zamawiający. 2. Wymagane załączniki, których wzory zostały załączone do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. Treść załącznika winna być zgodna z treścią formularza. 3. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty. 4. Ewentualne poświadczenie za zgodność czynione przez Wykonawcę z oryginałem należy wykonać poprzez naniesienie na kopię lub odpis dokumentu sformułowania za zgodność z oryginałem wraz z podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę osoby do tego upoważnione. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Prosimy nie załączać do oferty innych dokumentów niż wymagane w SIWZ. 9. Oferta winna być napisana w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerze. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty we wszystkich ogólnie stosowanych, trwałych technikach pisarskich umożliwiających przechowywanie dokumentacji przetargowej przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy. 10. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane kolejnymi numerami oraz spięte. 11. Zaleca się aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (korekty wpisów własnych) były parafowane przez osoby podpisujące ofertę. 12. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający zostanie pisemnie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami SIWZ dział XI, a opakowanie zostanie dodatkowo oznaczone określeniem zmiana lub wycofanie. Wykonawca nie może wycofywać i dokonywać zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 13. Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ i jest dla nich ona wiążąca. 14. Każda modyfikacja SIWZ dokonana przez Zamawiającego jest częścią SIWZ. 15. Zamawiający przedłuża termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia zmian w ofertach wynikających z modyfikacji treści SIWZ. 16. W przypadku opisanym wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi. 17. Ocena spełnienia warunków opisanych w SIWZ dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. warunki gwarancji - 15
    • 3. termin wykonania - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wroclaw@bonifatrzy.com

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Konwent OO.Bonifratrów ul.Traugutta 57/59, 50-417 Wrocław siedziba Zamawiającego w godz.10.00 do 14.00 lub drogą pocztową tel.071 344 84 74.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 15:00, miejsce: Konwent OO.Bonifratrów ul.Traugutta 57/59, 50-417 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.