eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-03-28

P³ock: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer og³oszenia: 98073 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 59875 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Sp³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE UTRZYMANIA SPRAWNO¦CI I FUNKCJONALNO¦CI INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na obs³udze utrzymania sprawno¶ci i funkcjonalno¶ci infrastruktury informatycznej P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi poza siedzib± Zamawiaj±cego. Zakres dzia³añ Wykonawcy ogólny: 1. udzielanie pomocy i porad dotycz±cych obs³ugi oprogramowania i sprzêtu komputerowego, 2. administrowanie sieci± komputerow±, 3. planowanie i rozbudowa istniej±cej sieci komputerowej, 4. naprawa i konserwacja sprzêtu komputerowego z powierzonych przez Zamawiaj±cego czê¶ci i materia³ów, 5. konfiguracja sprzêtu komputerowego, 6. doradztwo w zakresie doskonalenia i zmian w systemach informatycznych, 7. usuwanie awarii oprogramowania w zale¿no¶ci od w³asnych mo¿liwo¶ci lub zg³aszanie zaistnia³ych awarii podmiotom lub osobom wskazanym przez Zamawiaj±cego, 8. instalacja powierzonego oprogramowania, 9. udzielanie pomocy i porad dotycz±cych rozwi±zania sytuacji awaryjnych zwi±zanych z obs³ug± systemów komputerowych, 10. sporz±dzanie kopii awaryjnych oprogramowania. Zakres dzia³añ Wykonawcy szczegó³owy: 11. Administrowanie serwerami, na których funkcjonuj±: a. Microsoft Server 2003, b. Oracle 8 Server, c. Fedora 9, d. Aplikacja Infomedica - SZPITAL2000, e. KS - PPS - Firmy KAMSOFT, f. System prawny - LEX. 12. Serwis techniczny sprzêtu komputerowego w serwerowni w zakresie: a. utrzymania w sprawno¶ci technicznej sprzêtu komputerowego poprzez kontrolê bie¿±c±, konserwacjê, testowanie sprzêtu programami diagnostycznymi i usuwanie awarii sprzêtu; b. pomocy specjalistycznej przy zakupie czê¶ci zamiennych (specyfikacja); c. instalacji i prac reinstalacyjnych aplikacji dziedzinowych po zakupie nowych jednostek; d. administracji sieciowych systemów operacyjnych; e. naprawy i konfiguracji elementów sieciowych; f. wdra¿anie we wspó³pracy z informatykiem Zamawiaj±cego systemu serwerowego do zarz±dzania sieci± komputerow±. 13. Zabezpieczenie sprawno¶ci po³±czeñ sieciowych ze stanowiskami komputerowymi. Zapewnienie i utrzymanie w sprawno¶ci zdalnych po³±czeñ z jednostkami organizacyjnymi Zamawiaj±cego (zdalne pulpity). 14. Serwis programowy aplikacji dziedzinowych: Infomedica - SZPITAL2000 - modu³y: ADT, STATYSTYKA w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania zaistnia³ych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdañ i wykazów wg potrzeb Zamawiaj±cego, f. przygotowania miesiêcznych raportów MZ/Szp-11, kontroli poprawno¶ci i przesy³ania do Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego, g. modyfikacji raportów MZ/Szp-11 w formacie XML, h. wykonywania indywidualnych zapytañ do bazy i modyfikacja z poziomu SQLPlus, Sqltalk, i. dora¼nej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Wykonawcy. 15. Serwis programowy aplikacji: KS - PPS - Firmy KAMSOFT w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania zaistnia³ych problemów programowych, c. testowania oprogramowania programami antywirusowymi, d. zabezpieczenia danych, archiwizacja, e. generowania raportów, sprawozdañ i wykazów wg potrzeb Zamawiaj±cego, f. przygotowywanie indywidualnych raportów statystycznych i rozliczeniowych w formacie XML g. dora¼nej pomocy i konsultacji telefonicznych lub w siedzibie Zamawiaj±cego, wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi, h. zapewnienie pracy zdalnej w programie jednostkom organizacyjnym znajduj±cym siê poza siedzib± Zamawiaj±cego. 16. Serwis pakietów oprogramowania biurowego - OFFICE, LEX w zakresie: a. instalacji nowych wersji oprogramowania, poprawek i uaktualnieñ, b. usuwania awarii i usterek, c. dora¼nej pomocy i konsultacji. 17. Serwis systemów operacyjnych (Windows) w zakresie: a. usuwania awarii i usterek, b. konfiguracji systemu, c. zapewnienia prawid³owej wspó³pracy systemu operacyjnego z aplikacjami dziedzinowymi i biurowymi, d. testowania programami antywirusowymi, e. dora¼nej pomocy i konsultacji. 18. Obs³uga Systemu Zarz±dzania Obiegiem Informacji SZOI. 19. Serwis techniczny sprzêtu komputerowego, w tym: systematyczne sprawdzanie i konserwacja stacji komputerowych. 20. Serwis techniczny po³±czeñ internetowych. 21. Doradztwo i konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania posiadanej infrastruktury sprzêtowej, systemowej i aplikacyjnej. 22. Pomoc w przygotowaniu pe³nej dokumentacji wszystkich systemów informatycznych znajduj±cych siê w szpitalu i przychodniach, zawieraj±ce min. opis administracji, loginy, has³a. Dokumentacja dostêpna dla Zamawiaj±cego w formie elektronicznej i pisemnej. 23. Wspó³praca z ABI (Administrator Bezpieczeñstwa Informacji) i ASI (Administrator Systemów Informatycznych) w tworzeniu systemu ochrony danych osobowych od strony informatycznej w zakresie: a. przygotowywanie procedur i instrukcji, b. opracowywanie systemu ochrony danych osobowych, c. wdra¿anie systemu ochrony danych osobowych. 24. Wspó³praca z informatykiem Zamawiaj±cego przy planowaniu i wdra¿aniu nowych rozwi±zañ informatycznych. 25. Us³ugi serwisu programowego w zakresie instalacji upgrade - w ci±gu 7 dni od ich dostarczenia przez firmy autorskie. 26. Konsultacje i instrukta¿e obs³ugi programów i sprzêtu udzielane bêd± w siedzibie Zamawiaj±cego (wraz ze wszystkimi jego jednostkami organizacyjnymi) oraz telefonicznie. 27. Zamawiaj±cy telefonicznie poinformuje Wykonawcê o zaistnia³ej awarii oraz zamówi us³ugê na realizacjê prac stanowi±cych przedmiot umowy. 28. Obowi±zkiem Wykonawcy jest przyst±pienie do usuniêcia awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeñ, innych ni¿ si³a wy¿sza, które uniemo¿liwiaj± korzystanie z sieci informatycznej Zamawiaj±cego) bezzw³ocznie od momentu zaistnienia awarii i telefonicznego powiadomienia przez Zamawiaj±cego. 29. Zamawiaj±cy wymaga, aby awarie usuniête by³y w najkrótszym mo¿liwym czasie uwzglêdniaj±cym techniczne mo¿liwo¶ci ich usuniêcia, jednak nie d³u¿szym ni¿: a. 3 godziny od chwili przyst±pienia do ich usuniêcia - w przypadku awarii, które wyst±pi³y w dni robocze, b. 6 godzin od chwili przyst±pienia do ich usuniêcia - w przypadku awarii, które wyst±pi³y w dniach ustawowo wolnych od pracy. 30. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest udostêpniæ wszelk± dokumentacjê techniczn± dotycz±c± sprzêtu i oprogramowania (w tym licencje). 31. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia miesiêcznego sprawozdania z realizacji zadañ wynikaj±cych z przedmiotu zamówienia. 32. W przypadku awarii sprzêtu bêd±cego na gwarancji obowi±zkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzêtu do wskazanego umow± gwarancyjn± punktu napraw. 33. W przypadku awarii sprzêtu komputerowego wymagaj±cego serwisu specjalistycznego obowi±zkiem Wykonawcy jest okre¶lenie diagnozy, wskazanie firmy serwisowej oraz uzgodnienie z ni± warunków napraw, w tym odp³atno¶ci. Wykonawca, po uprzedniej wyra¿onej na pi¶mie zgodzie przez Cz³onka Zarz±du, dostarcza sprzêt w miejsce naprawy i reguluje op³atê na koszt Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do: 1. zg³aszania zaistnia³ych problemów zaraz po ich wyst±pieniu, 2. udostêpniania Wykonawcy pomieszczeñ, oprogramowania i sprzêtu koniecznego do wykonania us³ug, stosowania siê do zaleceñ Wykonawcy w zakresie obs³ugi sprzêtu i oprogramowania..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 51049,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 30627,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 30627,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 38745,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.