Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-10
Bydgoszcz: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 98078 - 2008; data zamieszczenia: 10.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5854304, fax 052 5854076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Ilość Parametry Konfiguracja sprzętowa i programowa / wymagania minimalne / Uwaga: Pakiet nr 1 1 Zestawy komputerowe 30 kpl. + Procesor: dwurdzeniowy zgodny z x 86, dedykowany do pracy w komputerach, które uzyskały w teście programemSySmark®2004 - Office Productivity Overall nie mniej niż 220 punktów + Płyta główna: rekomendowana przez producenta procesora ze złączami: Serial ATA2 -2szt., interfejs FDD, gniazdo PCI - Expres, magistrala 800/1066/1333, obsługiwane typy pamięci: 800/667, gniazdo PS/2-2szt., gniazdo COM, gniazdo LPT, złącze USB 2.0 - 4szt.w tym 2 szt z przodu obudowy + Pamięć RAM: 2 GB, DDR2 667MHz + Napędy: - Dysk twardy: SATA2, 160 GB,7200 obr./min., bufor 8 MB - FDD: 1,44MB - Napęd DVDRW z oprogramowaniem. Nero - lub równoważne + Karta graficzna: PCI Express, 256MB/128bit + Karta sieciowa: 10/100 Mbps, TP + Obudowa: stojąca z zasilaczem + Klawiatura: PS/2 + Mysz: optyczna PS/2 + Monitor 17 LCD + Listwa zasilająca: 5 gniazd, dług. 2m + Oprogramowanie: - System operacyjny Windows Vista Business PL zainstalowany - Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 STD PL MOLP - oprogramowanie w celu zachowania jednolitości technologicznej i dalszej kompatybilności z pozostałymi programami, które będą eksploatowane w szpitalu + UPS 325VA + Całość z kompletem: nośników CD i okablowania) Pakiet nr 2 2 Serwer 1 kpl. + Procesor: 1 szt. - dwurdzeniowy zgodny z x86, dedykowany do pracy w serwerach, które uzyskały w teście programem SPEC CPU2000 CINT2000 Base nie mniej niż 2000 punktów + Pamięć RAM: 4 GB + Kontroler: Ultra 320 SCSI/SAS, Serve RAID + Dyski twarde: hot-swap Ultra 320 SCSI/SAS 2x73 GB + Karta sieciowa: Gigabit Ethernet + Złącza zewnętrzne: PS/2-2szt., gniazdo COM, gniazdo LPT, USB 2.0 - 2szt. + Napęd: DVDRW z oprogram. Nero- lub równoważne + Klawiatura: PS/2 + Mysz: optyczna PS/2 + Możliwość rozbudowy do: - procesorów: 2 szt. - pamięć RAM:16 GB - dysków twardych: 6 szt. + Obudowa: stojąca + Zasilacz: 300W + Monitor 17 LCD + Listwa zasilająca: 5 gniazd, dług. 2m + Oprogramowanie: - system operacyjny MS Windows Server 2003 Standard PL - licencje użytkownika: MS Windows Server 2003 User CAL PL - 50 szt. + UPS 300W + całość z kompletem: nośników CD i okablowania) Pakiet nr 3 3 Drukarka laserowa monochro-matyczna 10 szt. + Jakość druku:1200x1200 dpi, pamięć 16MB, A4, podajnik do 250 ark., emulacje PCL6, interfejs USB i LPT + Obsługiwane systemy operacyjne: - Windows 2000, XP PRO, Vista, Server 2003 - DOS, - sieciowe: Novell, Win Server 2003 + Kable logiczne USB i LPT
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.3. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego, w tym: 4.3.1. udzielą co najmniej dwudziestoczteromiesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, jednak na okres nie krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta; 4.3.2. złożą prawidłowo wypełniony formularz cenowy i formularz właściwości techniczno-użytkowych wraz z wymaganymi załącznikami, atestami i specyfikacjami; 4.3.3. zaakceptują warunki płatności określone w projekcie umowy; 4.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załącza oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do formularza ofertowego. 5.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.4. Wymagane dokumenty mogą mieć postać oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.5. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5.6. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 10
- 3. gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL UNIWERSYTECKI IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY 85 - 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9;..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL UNIWERSYTECKI IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY 85 - 094 BYDGOSZCZ, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9;. Kancelaria Główna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe o w łaściwościach opisanych w formularzach włąściwości techniczno-użytkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 10
- 3. gwarancje - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer o właściwościach opisanych w formularzu właściwości techniczno-użytkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancje - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka laserowa monochromatyczna o właściwościach opisanych w formularzu właściwości techniczno-użytkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancje - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.