Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Bydgoszcz: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE M. BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 98136 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE M. BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE M. BYDGOSZCZY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/mi posiadającą/ymi wymagane prawem uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania i/lub inwentaryzacji nieruchomości
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 3) oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją wymagane prawem: a) *uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) - wg wzoru Zamawiającego, b) *uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj., Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) - w zakresie pakietów obejmujących wykonanie inwentaryzacji, tj. pakietów nr nr: I, II, IV, V, VI - wg wzoru Zamawiającego, 4) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy przypadków gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, *potencjale technicznym, *osobach, *zdolnościach finansowych innych podmiotów - zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp). Przy czym, w przypadku gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących własnością Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw.z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących własnością Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust. 2 pkt 1 w zw.z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących własnością Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn.zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych ROM-u Nr 1, 2 na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust. 2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn.zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych ROM-ów Nr 2, 3, 4 na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn.zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych ROM-ów Nr 2, 3, 4 na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, w celu nabycia prawa własności nieruchomości przez użytkowników wieczystych - art. 32, ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, które przeznaczone są do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego zgodnie z treścią art. 40 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 561 z późn. zm.), położonych w Bydgoszczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomości zabudowanych (zabudowa przeznaczona do rozbiórki), stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, które przeznaczone są do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, zgodnie z treścią art. 40 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 561 z późn. zm.), położonych w Bydgoszczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa - art. 98 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wnioski właścicieli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomości stanowiących własność osób prawnych, nabytych przez jednostkę samorządu terytorialnego, na realizację inwestycji drogowej połączenie ul. Kieleckiej z ul. Chemiczną na odcinku od ul. Smoleńskiej do ul. Chemicznej - ul. Nowokieleckiej w Bydgoszczy, na podstawie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (jedn. tekst - Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.), w celu ustalenia odszkodowania za prawo własności, przy udziale wyceniającego rzeczoznawcy majątkowego - jako świadka na rozprawie administracyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w sprawie zamiany nieruchomości, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr XV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena prawa użytkowania wieczystego nieruchomości składającej się z niezabudowanych działek gruntu, będącej w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych bądź prawnych, a zajętych pod drogi publiczne i przeznaczone do nabycia przez Miasto Bydgoszcz w drodze umowy cywilno-prawnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości składników nieruchomości zabudowanej, położonej przy ul. Toruńskiej 316: grunt oraz budynki (w ujęciu rozłącznym), w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych Miasta Bydgoszczy, zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 36/2011 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie przyjęcia zasad (polityki) rachunkowości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oszacowanie wartości budynku niemieszkalnego - gospodarczego (oznaczonego w kartotece budynków nr 6), usytuowanego na działce nr 20, o pow. 0,0954 ha, obr 169, przy ul. Gdańskiej 82, zapisanej w KW Nr 44542 na rzecz Gminy Bydgoszcz,w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych Miasta Bydgoszczy, zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 36/2011 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 14 stycznia 2011r. w sprawie przyjęcia zasad (polityki) rachunkowości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 70.33.23.00-0, 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 244 na odc. Aleksandrowo - Strzelce Górne i Rozbudowa DW Nr 244 polegająca na wykonaniu ścieżki rowerowej i chodników na odcinku Aleksandrowo - Strzelce Górne
- Dostawa samochodu osobowego
- Prace geod i kartograf obejmujące całoroczną (w 2025 r.) kw położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego, w zakresie potrzeb RZI w Bydgoszczy oraz WOG
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.