Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Szczecin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 98140 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 20 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu. 2) wypełnione załączniki nr 1.1 - 1.20 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 15 w budynku przy ul. Broniewskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery okrężne proste i zakrzywione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 25 -10 sztuk, 2.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 28-29- 10 sztuk, 3.Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 32-33 - 5 sztuk, 4.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 21 -3 sztuki, 5.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 25 -15 sztuk, 6.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 28-29 -20 sztuk, 7.Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 32-33 - 5 sztuk, Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery do żylaków odbytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler do żylaków odbytu metodą LONGO rozmiar 33mm lub równoważny- 5 sztuk.Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery liniowe z nożem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 55mm-65mm jednorazowego użytku- 80 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego z nożem 55mm-65mm -40 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 75mm-85mm jednorazowego użytku -40 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego z nożem 75mm-85mm -20 sztuk 5. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 100mm jednorazowego użytku -5 sztuk 6. Magazynek do staplera liniowego z nożem 100mm- 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-9, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Staplery liniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 55mm-60mm jednorazowego użytku- 40 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego bez noża 55mm-60mm -10 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 90mm jednorazowego użytku- 40 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego bez noża 90mm -20 sztuk 5. Stapler liniowy dwurzędowy do niskiego zamknięcia odbytnicy 39mm - 10 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Staplery skórne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler skórny na 35 zszywek -250 sztuk 2. Narzędzia do ściągania klipsów skórnych jednorazowego użytku -100 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Staplery i trokary naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler naczyniowy 45mm jednorazowego użytku do chirurgii transplantacji wątroby trzyrzędowy z nożem -70 sztuk 2. Magazynek do staplera trzyrzędowego naczyniowego 45mm -35 sztuk 3. Jednorazowy trokar ostrzowy o średnicy 12,9 mm, dł. 100 mm, kompatybilny z w/w staplerem. - 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Staplery laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy trzyrzędowy z nożem 60mm jednorazowy -5 sztuk 2. Magazynek do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego do tkanki cienkiej, normalnej, grubej- 15 sztuk 3. Trokar bezpieczny do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego- 20 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klipsownice automatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów małych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -150 sztuk 2. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnich (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -150 sztuk 3. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnio-dużych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej -60 sztuk 4. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów duzych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 60 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Klipsy polimerowe wraz z dzierżawą klipsownic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy polimerowe bardzo duże -320 sztuk, 2. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów bardzo dużych- 1 sztuka Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klipsy tytanowe wraz z dzierżawą klipsownic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe małe -3 000 sztuk 2. Klipsy tytanowe średnie- 3 000 sztuk 3. Klipsy tytanowe średnio-duże -4 000 sztuk 4. Klipsy tytanowe duże -2 000 sztuk Dzierżawa 1. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów małych -8 sztuk 2. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnich -8 sztuk 3. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnio-dużych -4 sztuk 4. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów dużych -4 sztuk 5. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-dużych- 6 sztuk 6. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów dużych- 6 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z dzierżawą klipsownic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Magazynki klipsów średnio-małych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku,, 1 magazynek = 12 klipsów- 36 magazynków 2. Magazynki klipsów średnio-dużych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku, 1 magazynek = 8 klipsów -48 magazynków Dzierżawa 1. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 350mm do klipsów średnio-małych -2 sztuki 2. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 370mm do klipsów średnio-dużych - 2 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Trokary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar bezpieczny bezostrzowy 5mm jednorazowego użytku -30 sztuk 2. Trokar bezpieczny bezostrzowy 12mm jednorazowego użytku -500 sztuk 3. Igła Veresa 150mm jednorazowego użytku jałowa -500 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Końcówki do noża harmonicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 14cm -15 sztuk 2. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 36cm -15 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.13 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Staplery okrężne zakrzywione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego)- 3 sztuki 2. Trans oralny system wprowadzania główki do okrężnego staplera laparoskopowego (wersja przedłużona) 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) -3 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.14 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gumki do podciągania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gumka do podciągania naczyń 2,0-2,5mm, dł. 65-75cm czerwona, niebieska, żółta, biała (do wyboru przez Zamawiającego) -2 500 sztuk. Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.15 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Staplery laparoskopowe proste.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy prosty jednorazowego użytku 35mm -4 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.16 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Worki laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek laparoskopowy jednorazowego użytku 15mm do pobierania próbek- 5 sztuk. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.17 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Klipsy tytanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ średnio-duże -120 sztuk. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.18 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Staplery zamykająco tnące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką jednorazowego użytku o długości linii cięcia 40 mm. -6 sztuk 2. Magazynek do staplera z zakrzywioną głowicą o długości linii cięcia 40mm.- 3 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.19 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pojemniki do transportu materiału chirurgicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 120 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 100 sztuk 2. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 155 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 100 sztuk 3. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 190 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 300 sztuk 4. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 366 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -300 sztuk 5. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 520 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 400 sztuk 6. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 850 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 300 sztuk 7. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 1200ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -600 sztuk 8. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 3400 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału- 600 sztuk 9. Pojemnik do transportu materiału chirurgicznego o pojemności 5600 ml wykonany z polipropylenu, zapewniający wysoką szczelność transportowanego materiału, posiadający wyraźnie zaznaczone pole pozwalające na opisanie danych pacjenta oraz daty pobrania materiału -600 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Dostawa trokaru chirurgicznego na potrzeby NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.