Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Siedlce: dostawy komisowe stymulatorów serca
Numer ogłoszenia: 98169 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy komisowe stymulatorów serca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy komisowe stymulatorów serca, zgodnych z opisem technicznym zawartym w załaczniku nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1 400.00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100) Zadanie nr 2 - 750.00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 4 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 6 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 7 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 8 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 9 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100) Zadanie nr 10 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 11 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę stymulatorów/kardiowerterów o wartości nie mniejszej niż: Zadanie nr 1 - 100 000 PLN brutto Zadanie nr 2 - 50 000 PLN brutto Zadanie nr 3 - 10 000 PLN brutto Zadanie nr 4 - 15 000 PLN brutto Zadanie nr 5 - 10 000 PLN brutto Zadanie nr 6 - 15 000 PLN brutto Zadanie nr 7 - 20 000 PLN brutto Zadanie nr 8 - 25 000 PLN brutto Zadanie nr 9 - 50 000 PLN brutto Zadanie nr 10 - 20 000 PLN brutto Zadanie nr 11 - 20 000 PLN brutto Zadanie nr 12 - dostawa introduktorów o minimalnej wartości - 3 000PLN brutto Wykonawca wraz z oferta powinien przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 2) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę ważnych, wymaganych prawem aktualnych dokumentów, dopuszczających oferowane produkty lecznicze do obrotu i stosowania na rynku polskim;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulator SSIR podstawowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulator DDDR podstawowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulator DDDR z mozliwością monitorowania AF.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulatory DDDR z mozliwością wykonania pro MRI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulatory DDDR dla pacjentów z nieadekwatnym chronotropizmem z podwójnym sensorem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulatory DDDR z funkcją unikania stymulacji komorowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiowerter - defibrylator jednojamowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiowerter - defibrylator dwujamowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiowerter - defibrylator VR z rozszerzonymi parametrami sterowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiowerter - defibrylator DR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawy komisowe stymulatorów serca - Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator jednojamowy z możliwością wyczuwania sygnałów przedsionkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawy introduktorów - Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introduktor.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.