eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceWymiana okien w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Czechociach-Dziedzicach ul. Chłopska 73

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Czechowice-Dziedzice: Wymiana okien w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Czechociach-Dziedzicach ul. Chłopska 73
Numer ogłoszenia: 98209 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152057, 2144869, faks 032 2144870.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Czechociach-Dziedzicach ul. Chłopska 73.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien - zakres zgodnie z przedmiarem robót oraz wymaganiami dotyczącymi wykonania robót budowlanych zawartymi w załączniku nr 2 - Demontaż starej drewnianej stolarki okiennej , montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca załaczy do oferty kosztory ofertowy - szczegółowy , z wyszczególnieniem cen jednostkowych za dana jednostkę robót, 2) Wykonawca załączy do oferty potwierdzenie Dyrekcji Szkoły o dokonaniu wizi terenu budowy, 3)Na Wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną ITB, dla systemu w którym okna zostaną zabudowane. 4)Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporzadkownaia terenu na którym prowadził roboty. Wykonawca dostarczy niezbędnej dokumentacji zgodnie z załacznikiem nr 2 (wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzona według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi załącznikami : a)Załącznik nr 1 do SWIZ - wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem Wykonawcy / art. 22 PZP/ b)Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat następujących robót Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót - protokoły odbioru robót końcowych lub referencje, c)Załącznik nr 4 do SWIZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy. 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności(art.22 ust.1 pkt.1 ustawy PZP) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art.22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP): - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. nr 87 poz.606) a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników - dysponuje liczbą co najmniej 10 osób, przewidzianych do wykonania zadań związanych z realizacją zamówienia przedłożyć należy potwierdzenie , zatrudnienie przez ZUS lub zaświadczenia DRA, f)Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną ITB dla systemu, w którym okna zostały wykonane z zamiarem zabudowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopoczechowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatwoych w Czehcowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1 43-502.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespól Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.