To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-19
Ogłoszenie nr 98217 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
Koszalin: Adaptacja części budynku byłej szkoły na kaplicę
w Zakładzie Karnym w Kamińsku
ul. XXX-lecia PRL 1, 11-200 Górowo Iławeckie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61026
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67819
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
22115305000000, ul.
ul. Strefowa
15,
75-124
Koszalin, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
94 3470638, faks
94 3425102, e-mail
Biuro@igb-pomerania.pl
Adres strony internetowej (URL): http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl
Adres profilu: http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja części budynku byłej szkoły na kaplicę w Zakładzie Karnym w Kamińsku ul. XXX-lecia PRL 1, 11-200 Górowo Iławeckie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP13CZB-KA2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji części budynku byłej szkoły na kaplicę w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. XXX-lecia PRL 1, 11-220 Górowo Iławeckie, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1a do SIWZ. 3.2. Zamawiający pomocniczo udostępnia Wykonawcom przedmiar robót, w postaci Załącznika nr 1b do SIWZ po zmianie z dn.18.04.2017- przedmiar robót. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załączniku nr B do SIWZ. 3.4. Wykonawca zapozna się z warunkami, w których będzie realizował przedmiot zamówienia i z tego tytułu nie będzie domagał się żadnych dodatków do ustalonego sposobu wynagrodzenia, z uwzględnieniem pkt 3.5. 3.5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w przedmiarach robót nie zostały ujęte wszystkie roboty wynikające z technologii wykonywania robót, i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, jest on zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego i ujęcia tych robót w złożonej ofercie. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest, na wniosek Zamawiającego, do zatrudnienia osadzonych przy prowadzonych pracach ogólnobudowlanych, przez cały okres obowiązywania umowy, na zasadach określonych przez Zamawiającego w odrębnej umowie, ustalonych zgodnie z przepisami Rozdziału X Oddział 5 Kodeksu karnego wykonawczego - w liczbie 3 (trzech) osadzonych. 3.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej jedną osobę - pracownika ogólnobudowlanego, który wykonywać będzie, w zakresie realizacji zamówienia, roboty montażowe i instalacyjne. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, określonych powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr B do SIWZ. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na roboty wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, nie krótszej niż 36 miesięcy, ale nie dłuższej niż 48 miesięcy (uwaga: termin gwarancji i rękojmi jest jednym z kryterium oceny ofert).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45210000-2,
45262300-4,
45262500-6,
45422000-1,
45260000-7,
45400000-1,
45421132-8,
45430000-0,
45432000-4,
45432110-8,
45332200-5,
45321000-3,
45331100-7,
45330000-9,
45442200-9,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT750000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1015304,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.