eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaWykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Zduńska Wola: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Numer ogłoszenia: 98220 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonywania części usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego. Zamówienie dzieli się na dwie następujące części: Część I Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego - zieleń niska, oczyszczanie wpustów ulicznych i przykanalików. Część II Nazwa: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego - mechaniczne oczyszczanie jezdni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające obejmować może: - w związku z występowaniem ewentualnych anomalii pogodowych zwiększenie zakresu prac na poszczególnych częściach zamówienia, Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na każdą z części zadania

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.64.00.00-5, 45.11.21.00-6, 90.51.20.00-9, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : na Część I zamówienia - 1.500,00 zł na Część II zamówienia - 1.500,00 zł W przypadku ofert obejmujących całość zamówienia wadia należy odpowiednio zsumować. Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego: Bank PKO BP. S.A. I Oddział Zduńska Wola ul. Łaska 46 Nr 30 10203437 0000 1902 0018 2014 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. W przypadku wadium w formie pieniężnej jako datę wpływu wadium Zamawiający przyjmie datę uznania kwoty wadium na swoim rachunku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca winien przedłożyć wyciąg z aktu rejestracji firmy (koncesja, zezwolenia lub licencja), potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; 2) Wykonawca winien przedłożyć dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałka województwa lub ważne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwego starostę na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej przez jeden rok wykonywał samodzielnie lub w konsorcjum usługi o charakterze związanym z usługą (usługami) podanymi w opisie zamówienia oraz, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceni wtedy pozytywnie spełnienie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przedłożonych dokumentach Wykonawca winien wykazać, że na dzień podpisania umowy (w przypadku wygrania przetargu) będzie dysponować niezbędnym potencjałem technicznym. Zamawiający poprzez niezbędny potencjał techniczny rozumie własność, lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem w okresie realizacji zamówienia w minimalnej wielkości: Na część I : koparko - ładowarka - szt. 1, kosy spalinowe - szt. 5, kosiarka bijakowa do wykaszania poboczy - szt. 1, ciągnik z przyczepą - 2 kpl, wóz ciśnieniowy (źródło wynajmu) - szt. 1 Uwaga Zamawiający dopuszcza czyszczenie ręczne i mechaniczne odwodnienia poziomego. Na część II : zamiatarka mechaniczna - szt. 1, ciągnik z przyczepą - 1 kpl. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty ma prawo zażądać dokumentów potwierdzających warunek posiadania sprzętu w minimalnej wielkości na każdą część zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. W sytuacji niespełnienia powyższego Zamawiający zastrzega możliwość niepodpisania umowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnym do wykonania zamówienia (lub określonych jego części). Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli: 1) Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia, 2) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zapewnienie pełnej dyspozycyjności, 2) maksymalny czas reakcji 48 godzin - licząc od czasu skutecznego powiadomienia (np. telefonicznego) przez uprawnionego pracownika zarządcy drogi do czasu rozpoczęcia zleconych czynności, 3) bezzwłoczne przystąpienie do wykonania robót oraz zakończenia ich w czasie 24 godzin od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia (np. telefonicznego) danego zagrożenia - w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu. Na dowód spełnienia tych wymagań wykonawca składa odpowiednie oświadczenia - dla podmiotów składających ofertę wspólną oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale podpisuje lider lub wykonawca z określonym pełnomocnictwem albo wszyscy partnerzy na tych samych oświadczeniach

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy: 1) przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji usługi z powodu znacznego opóźnienia (min. 14 dni) w zawarciu umowy wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie) czy innych, za które odpowiada Zamawiający, 2) zmiany obligatoryjne wynikające ze zmian przepisów prawa, niezależne od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - sekretariat Starosty Zduńskowolskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego - zieleń niska, oczyszczanie wpustów ulicznych i przykanalików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na utrzymaniu zieleni niskiej, konserwacji rowów przydrożnych, oczyszczaniu wpustów ulicznych, odwodnienia liniowego i przykanalików odwadniających jezdnie na drogach powiatowych wraz z uprzątnięciem terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.64.00.00-5, 45.11.21.00-6, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług z zakresu gospodarki komunalnej na drogach powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego - mechaniczne oczyszczanie jezdni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na mechanicznym oczyszczaniu jezdni, wraz z zatokami parkingowymi i opaskami bezpieczeństwa, w przypadku ich występowania przy krawędzi jezdni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.