Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
Numer ogłoszenia: 98243 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488807, faks 094 3488765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie aktualizacji klasyfikacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowej położonej w Koszalinie oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 18 działką nr 241/6 o powierzchni 0,1031 ha, stanowiącej własność Gminy Miasto Koszalin. Zadanie nr 2 Wskazanie geodezyjnych granic nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Koszalinie, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0031 działką ewidencyjną nr 1/6 o powierzchni 1,1666 ha, działką ewidencyjną nr 3/2 o powierzchni 0,7554 ha, działką ewidencyjną nr 4/9 o powierzchni 2,7922 ha, (KW 47554 ). Zadanie nr 3 Dokonanie na wniosek z urzędu, za zgodą właściciela nieruchomości podziału nieruchomości objętej księgą wieczystą K01K/00003614/2, położonej w obrębie ewidencyjnym nr 51 miasta Koszalina, obejmującej działkę gruntu nr 429 o pow. 0,5931 ha, w celu wydzielenia z w/w działki terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem: KDL 2 - ulice lokalne i KDD 5 - ulice dojazdowe, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla mieszkaniowego Raduszka w Koszalinie, uchwalonego Uchwałą Nr XXXVII/429/2009 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 czerwca 2009 r. W wyniku podziału w/w nieruchomości powstanie 6 nowo wydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w nieruchomości następuje w celu wydzielenia i uregulowanie stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne . Zadanie nr 4 1. Dokonanie połączenia nieruchomości oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 13 działkami ewidencyjnymi nr: 2/68 i 91/2, położonych w Koszalinie na osiedlu Unii Europejskiej przy ul. Austriackiej i ul. Belgijskiej. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z opracowaną (koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Austriackiej i ul. Belgijskiej), stanowiącej załącznik do ww. zamówienia. Przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego osiedla Północ II w Koszalinie symbolem 23 MN o przeznaczeniu pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą. W wyniku połączeń i podziału powstaną 3 nowe działki ewidencyjne. Zadanie nr 5 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną w celu wydzielenia istniejącego parkingu zgodnie z załącznikiem graficznym - nieruchomość oznaczona ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 27 działką ewidencyją nr 27/28 o powierzchni 0,1899 ha położona przy ul. Józefa Chełmońskiego (KW nr 26483).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym i potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług geodezyjnych (aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług geodezyjnych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiada uprawnienia państwowe w wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że: posiada uprawnienia zawodowe umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami, która będzie wykonywała zamówienie oraz dokumentami potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia zawodowe umożliwiające wykonanie zamówienia. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: udokumentuje, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia państwowe
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenia Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Treść oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2010-Usługi na roboty geodezyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 4 maja 2010 r. do godziny 11.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji klasyfikacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowej położonej w Koszalinie oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 18 działką nr 241/6 o powierzchni 0,1031 ha, stanowiącej własność Gminy Miasto Koszalin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazanie geodezyjnych granic nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Koszalinie, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0031 działką ewidencyjną nr 1/6 o powierzchni 1,1666 ha, działką ewidencyjną nr 3/2 o powierzchni 0,7554 ha, działką ewidencyjną nr 4/9 o powierzchni 2,7922 ha, (KW 47554 )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie na wniosek z urzędu, za zgodą właściciela nieruchomości podziału nieruchomości objętej księgą wieczystą K01K/00003614/2, położonej w obrębie ewidencyjnym nr 51 miasta Koszalina, obejmującej działkę gruntu nr 429 o pow. 0,5931 ha, w celu wydzielenia z w/w działki terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem: KDL 2 - ulice lokalne i KDD 5 - ulice dojazdowe, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla mieszkaniowego Raduszka w Koszalinie, uchwalonego Uchwałą Nr XXXVII/429/2009 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 czerwca 2009 r. W wyniku podziału w/w nieruchomości powstanie 6 nowo wydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w nieruchomości następuje w celu wydzielenia i uregulowanie stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych pod drogi publiczne ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokonanie połączenia nieruchomości oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 13 działkami ewidencyjnymi nr: 2/68 i 91/2, położonych w Koszalinie na osiedlu Unii Europejskiej przy ul. Austriackiej i ul. Belgijskiej. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z opracowaną (koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Austriackiej i ul. Belgijskiej), stanowiącej załącznik do ww. zamówienia. Przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego osiedla Północ II w Koszalinie symbolem 23 MN o przeznaczeniu pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą. W wyniku połączeń i podziału powstaną 3 nowe działki ewidencyjne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną w celu wydzielenia istniejącego parkingu zgodnie z załącznikiem graficznym - nieruchomość oznaczona ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 27 działką ewidencyją nr 27/28 o powierzchni 0,1899 ha położona przy ul. Józefa Chełmońskiego (KW nr 26483).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. MAŁEJ W WOLINIE
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z DOPUSZCZENIEM RUCHU PIESZYCH NA ODCINKU OD M. DRZEWCE DO GRANICY GMINY
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.