eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA DZIAŁU ANESTEZJOLOGII UL. BOROWSKA 213 II ASK/DZZ/PN-100/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA DZIAŁU ANESTEZJOLOGII UL. BOROWSKA 213 II ASK/DZZ/PN-100/2008
Numer ogłoszenia: 98249 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, fax 071 733 11 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA DZIAŁU ANESTEZJOLOGII UL. BOROWSKA 213 II ASK/DZZ/PN-100/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA DZIAŁU ANESTEZJOLOGII UL. BOROWSKA 213 II ASK/DZZ/PN-100/2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 690,10zł słownie: (sześćset dziewięćdziesiąt zł 00/100) Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Pakiet nr 1 pozycja 1 - 75,00 Pakiet nr 1 pozycja 2 - 72,00 Pakiet nr 1 pozycja 3 - 46,00 Pakiet nr 1 pozycja 4 - 46,50 Pakiet nr 1 pozycja 5 - 45,00 Pakiet nr 1 pozycja 6 - 10,20 Pakiet nr 1 pozycja 7 - 23,80 Pakiet nr 1 pozycja 8 - 90,00 Pakiet nr 1 pozycja 9 - 16,60 Pakiet nr 1 pozycja 10 - 225,00 Pakiet nr 1 pozycja 11 - 40,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 2 dostaw na sprzęt medyczny o zakresie i wartości odpowiadającej 50% wartości zadania/zadań, na które składa ofertę Wykonawca, 3. Wykonawca musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę w zależności od zadania/ń (pakietów), na które składa ofertę, tj.: Pakiet nr 1 pozycja 1 - 6 000,00 Pakiet nr 1 pozycja 2 - 5 760,00 Pakiet nr 1 pozycja 3 - 3 680,00 Pakiet nr 1 pozycja 4 - 3 720,00 Pakiet nr 1 pozycja 5 - 3 600,00 Pakiet nr 1 pozycja 6 - 816,00 Pakiet nr 1 pozycja 7 - 1 904,00 Pakiet nr 1 pozycja 8 - 7 200,00 Pakiet nr 1 pozycja 9 - 1 328,00 Pakiet nr 1 pozycja 10- 18 000,00 Pakiet nr 1 pozycja 11- 3 200,00 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 4.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie, 4.3 Warunki określone w niniejszym dziale SIWZ pkt 4.2 i 4.3 musi spełniać przynajmniej jeden z tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty podmiotowe: 1. Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. nr 164, poz. 1163 z dnia 21.08.2006r. ze zm.)stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru na str. 22 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje). (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.2). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Borowska 213, pokój 2.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka oskrzelowa prawostronna wykonana z termoplastycznego PVC silikonowanego, z dwoma mankietami niskociśnieniowymi, otwór Murphyego o zaokrąglonych krawędziach, linia rtg na całej długości rurki, dodatkowe znaczniki rtg określające położenie obu mankietów, podziałka centymetrowa, dwa 15mm łączniki zgodne z ISO 5356-1, jałowa, jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka oskrzelowa lewostronna wykonana z termoplastycznego PVC silikonowanego, z dwoma mankietami niskociśnieniowymi, otwór Murphyego o zaokrąglonych krawędziach, linia rtg na całej długości rurki, dodatkowe znaczniki rtg określające położenie obu mankietów, podziałka centymetrowa, dwa 15mm łączniki zgodne z ISO 5356-1, jałowa, jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw złączy do rurek odoskrzelowych z dwoma kominkami obrotowymi z miękkim uszczelnieniem, z podwójnym portem, trójnik 15mm, zaciski na obydwu ramionach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka odoskrzelowa prawostronna - zestaw (w zestawie złącze do rurek odoskrzelowe z zaciskami), wykonana z termoplastycznego PVC silikonowanego z dwoma mankietami niskociśnieniowymi, otwór Murphyego o zaokrąglonych krawędziach, linia rtg na całej długości rurki, dodatkowe znaczniki rtg określające położenie obu mankietów, podziałka centymetrowa, dwa 15mm łączniki, zgodne z ISO 5356-1, jałowa, jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka odoskrzelowa lewostronna - zestaw (w zestawie złącze do rurek odoskrzelowe z zaciskami), wykonana z termoplastycznego PVC silikonowanego z dwoma mankietami niskociśnieniowymi, otwór Murphyego o zaokrąglonych krawędziach, linia rtg na całej długości rurki, dodatkowe znaczniki rtg określające położenie obu mankietów, podziałka centymetrowa, dwa 15mm łączniki, zgodne z ISO 5356-1, jałowa, jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych, elastyczna, wzmocniona na całej długości, skalowana, podziałka centymetrowa, prosty koniec.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych, z kanałem do wentylacji, elastyczna, wzmocniona na całej długości, z kanałem wewnętrznym do podawania tlenu podczas inkubowania lub wymiany rurki, w komplecie 15mm i Luer Lock, dostępna z prostym i zagiętym końcem skalowania, podziałka centymetrowa, jałowa, jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka dotchawicza intubacyjna ustno-nosowa, jednorazowa, mankiet w kształcie walca, sterylna, bezlateksowa, rozmiar rurki widoczny w 2 miejscach, linia widoczna w promieniach rtg, z manipulatorem regulującym kształt końcówki rurki od strony mankietu w rozmiarach 7,5; 8,0; 8,5; 9,0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do przeskórnej tracheostomii metodą GRIGGSA z peanem wielorazowym, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheotomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy, umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. (ZESTAW KOMPLETNY) Rozmiar: 7,0; 8,0; 9,0mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełniający zestaw do przeskórnej tracheostomii metodą GRIGGSA, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheotomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy, umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiary 7,0; 8,0; 9,0mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koncentracji tlenu 40% w składa którego wchodzi łącznik T o rozmiarze 22M/15F i zwężka tlenowa 6mm i rurą aerozolową 22F.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.