Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Rzeszów: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 98250 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, fax 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek. Pakiet nr 1.Tusze do drukarek atramentowych. Pakiet nr 2. Tonery do drukarek laserowych. Pakiet nr 3. Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne. Pakiet nr 4. Papiery do drukarek atramentowych i igłowych. Pakiet nr 5. Eksploatacja faksów i kserokopiarek- oryginalne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2)Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 10 000,00 zł (pakiet nr 1, nr 2) 3)Posiadać certyfikat ISO 9001 (system zarządzania jakością), lub równoważny, w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych (pakiet nr 1) 4)Posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normie ISO/IEC 197521 lub równoważnej (norma określająca wydajność kaset z tonerem) (pakiet nr 2). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie, że dostarczane refabrykowane materiały eksploatacyjne posiadają pełny pakiet gwarancyjny (tzn. że Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego w przypadku uszkodzenia na skutek wad zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych) zapewniający właściwe współdziałanie materiału eksploatacyjnego z urządzeniem drukującym (pakiet nr 1, nr 2) 4)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( pakiet nr 1, nr 2) - w celu potwierdzenia warunku. 5)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności dzialań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (pakiet nr 1) - w celu potwierdzenia warunku 6)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzajacego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (pakiet nr 2) - w celu potwierdzenia warunku 7)Pełnomocnictwa do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódki Nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wojewódki Nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów,Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tusze do drukarek atramentowych.30192113-6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do drukarek atramentowych. Kod CPV 30192113-6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery do drukarek laserowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarek laserowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stalości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stalości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery do drukarek atramentowych i igłowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do drukarek atramentowych i igłowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.23.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Eksploatacja faksów i kserokopiarek- oryginalne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja faksów i kserokopiarek- oryginalne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Budowa i modernizacja placu postojowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Dostawa materiałów wykorzystywanych do prowadzenia prac B+R
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 4
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.