eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Remont nawierzchni drogi kraj. nr 46 Kłodzko - Szczekociny odcinki w m. Ozimek km 117+258,00-119+344,42 w m. Grodziec km 121+752,29-124+975,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Remont nawierzchni drogi kraj. nr 46 Kłodzko - Szczekociny odcinki : w m. Ozimek km 117+258,00-119+344,42 w m. Grodziec km 121+752,29-124+975,00
Numer ogłoszenia: 98258 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Remont nawierzchni drogi kraj. nr 46 Kłodzko - Szczekociny odcinki : w m. Ozimek km 117+258,00-119+344,42 w m. Grodziec km 121+752,29-124+975,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na wykonanie remontu nawierzchni drogi kraj. nr 46 Kłodzko - Szczekociny , odcinki : w m. Ozimek km 117+258,00-119+344,42 w m. Grodziec km 121+752,29-124+975,00 w tym między innymi nadzór nad takimi robotami jak : - frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni , - remont nawierzchni jezdni , - remont nawierzchni chodnika i zatok autobusowych , - remont nawierzchni poboczy , - odmulenie rowów przydrożnych , - remont nawierzchni zjazdów , - budowę wysp uspokojenia ruchu , - budowę ścieków przykrawężnikowych , - regulację wysokościową istniejących studni rewizyjnych , - remont kanału deszczowego w km 0 + 541,33 - 0 + 632,33 polegający na jego wymianie . - remont przykanalików i wpustów ulicznych polegający na ich wymianie oraz wszelkie inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia b) W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje : - branżę drogową , - branżę kanalizacyjną i wodociagową Nadzór obejmuje również prace geodezyjne oraz prace związane z kosztorysowaniem ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.200,0 PLN ( słownie złotych: trzy tysiące dwieście złotych) . 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe0 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 235.000,00 PLN , 2.2.mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : a) Kierownik Zespołu Nadzoru ( odpowiedzialny za przebieg nadzoru ) - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach ) - wykazanie się nadzorowaniem na stanowisku Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru robót drogowych na min. 2 zadaniach drogowego (budowa , przebudowa ) o wartości min. 5.000.000,00 zł każde z zadań b) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót drogowych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach ) - wykazanie się nadzorowaniem na stanowisku Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru robót drogowych na min. 2 zadaniach drogowego (budowa , przebudowa ) o wartości min. 3.000.000,00 zł każde z zadań c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót kanalizacyjnych i wodociągowych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży kanalizacyjnej i wodociągowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych ), - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach d) Specjalista ds. obmiarów i rozliczeń - 1 osoba wymagania : - wykształcenie techniczne - budownictwo e) specjalista ds. geodezyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia geodezyjne - zakres czwarty Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykonawcy . 2.3. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) co najmniej : - jeden nadzór nad robotami w branży drogowej ( remont , budowa , przebudowa ) o wartości nadzorowanych Robót min. 5.000.000,00 zł . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. . 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego pok. 307 - III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego : 45-085 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , pok. 101 - sekretariat ( I piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.