To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-19
Ogłoszenie nr 98288 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
Katowice: Organizacja i przeprowadzenie imperezy integracyjnej dla pracowników Spółki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517302-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91597-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., krajowy numer identyfikacyjny
271506695, ul.
ul. Wojewódzka
19,
40-026
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
326 038 861, faks
326 038 614, e-mail
zamowienia@gpw.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gpw.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie imperezy integracyjnej dla pracowników Spółki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZ/322/26/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założenia główne: miejsce realizacji zamówienia: Zbiornik Wodny, 43 - 230 Goczałkowice Zdrój, ul. Jeziorna 86 termin: 24 czerwca 2017 r. ilość uczestników: maksymalnie 990 osób. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia imprezy integracyjnej dla pracowników Zamawiającego, w tym w szczególności do zapewnienia: cateringu i obsługi gastronomicznej, zaplecza technicznego i logistycznego oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym zapewnienia kompleksowej obsługi imprezy), opieki medycznej i straży pożarnej, części artystycznej imprezy i ewentualnie atrakcji interaktywnych dla uczestników imprezy w tym dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
55300000-3,
55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie dotyczy usług społecznych o wartości poniżej 750 000 euro w odniesieniu, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy. Szczegółowe zasady postępowania określone zostały w niniejszym Ogłoszeniu. Podstawowe etapy postępowania: Etap I Ogłoszenie zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego i w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej: BZP). Etap II Zapytania do treści Ogłoszenia. Etap III Składanie ofert. Etap IV Badanie i ocena złożonych ofert wg procedury odwróconej. Etap V Wezwanie Wykonawcy, którego ofertę najwyżej oceniono do złożenia oświadczeń i/lub dokumentów. Etap VI Wybór oferty najkorzystniejszej / Unieważnienie postępowania. Etap VII Zawarcie umowy. Etap VIII Informacja na stronie internetowej Zamawiającego o udzieleniu/unieważnieniu postępowania oraz w BZP. Procedura odwrócona, zgodnie z Rozdziałem XX ust.1 ogłoszenia - zasad postępowania: W postępowaniu zastosowanie ma tzw. "procedura odwrócona", co oznacza, że w pierwszej kolejności Zamawiający dokonała oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia (Rozdział XX p.5 Ogłoszenia) oraz kryterium oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (która otrzymała największą ilość punktów w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert) spełnia warunki udziału w postępowaniu (nie podlega wykluczeniu). Zamawiający nie bada sytuacji podmiotowej pozostałych Wykonawców. W zakresie pkt. IV.1.1) wybrano "przetarg nieograniczony", ponieważ nie ma możliwości pozostawienia tego pola pustego. Przedmiotem zamówienia są USŁUGI SPOŁECZNE.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 134700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych na obiekcie HS Józefowska w Katowicach przy ul. Józefowskiej 40
- Wyposażenie siłowni wraz z dostawą sprzętu sportowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.