To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-19
Ogłoszenie nr 98293 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
Suwałki: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni
w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74419-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20066207700000, ul.
ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 566 78 55, faks
87 565 99 26, e-mail
przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/271-11/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach. 2. Pojazd musi spełniać poniższe wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż wymagane: 1) ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, 2) pojemność silnika minimum 4,5 l w technologii jedno płynowej bez mocznika AdBlu, 3) 4 cylindry / 4 zawory na cylinder - minimum, 4) turbodoładowanie, 5) moc minimum 100 KM, moc maksimum 120 KM, 6) chłodzony cieczą, 7) WOM tylny minimum 540/540E/1000 obr/min, 8) TUZ przedni + jedna para wyjść hydraulicznych + akumulator ciśnieniowy; 9) TUZ tylny - o maksymalnym udźwigu minimum 2800 kg, 10) napęd na obie osie 4x4, 11) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 12) hamulce hydrauliczne z mokrymi tarczami, 13) wyjście hydrauliczne - minimum 3 pary z tyłu dwustronnego działania, 14) pompa hydrauliczna - minimum 70 l/min, 15) pneumatyczne hamulce przyczepy jedno i dwu obwodowe, 16) automatyczny zaczep do przyczepy, przesuwny, ustawny w minimum 10 pozycjach, 17) wychylny zaczep rolniczy z nakładką, 18) kabina z klimatyzacją, 19) fotel amortyzowany pneumatycznie, 20) regulowana kolumna kierownicy, 21) osłona przeciw słoneczna, 22) oświetlenie wnętrza kabiny, 23) siedzenie pasażera z pasami bezpieczeństwa, 24) lusterko teleskopowe lewe i prawe, 25) wycieraczka przedniej i tylnej szyby, 26) światła drogowe - 4 przednie światła robocze, 4 światła robocze z tyłu dachu kabiny, 27) światła ostrzegawcze - belka ledowa, 28) wszystkie podzespoły i elementy wyposażenia pojazdu montowane fabrycznie oraz fabrycznie nowe bez wcześniejszych uszkodzeń. 3. Wykonawca za dostarczony ciągnik wystawi fakturę VAT. 4. Wykonawca pokryje koszt związany z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego położonej przy ul. Sejneńskiej 84, 16-400 Suwałki. 5. Dostawa ciągnika odbędzie się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po uprzednim ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, bez limitu motogodzin. 7. Maksymalnie 24-godzinny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe. 8. Przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia na własny koszt pierwszego przeglądu gwarancyjnego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla dwóch operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym, w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów. 11. Wykonawca wraz z ciągnikiem dostarczy: 1) świadectwo homologacji na terenie RP; 2) gwarancję; 3) fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego; 4) komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta; 5) skrzynkę narzędziową; 6) katalog części zamiennych; 7) książkę serwisową w języku polskim. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 14. Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 243540.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.