Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Budzyń: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH:
WYSZYNY, GRABÓWKA, PROSNA, NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA
Numer ogłoszenia: 98320 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Budzyniu , ul. Strażacka 1, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 67 2843430, faks 67 2843659.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl (strona Gminy Budzyń)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy-Zakład Budżetowy nie posiadający osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: WYSZYNY, GRABÓWKA, PROSNA, NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: WYSZYNY, GRABÓWKA, PROSNA, NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przewidziane zakresy prac do wykonania w trakcie realizacji inwestycji: Zadanie Nr I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Prosna 1.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 200SN-8 876,0m 2.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 160,0m 3.Przyłącza kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 293,0m 4.Przepompownia ścieków główna 1 kmpl 5.Przepompownia ścieków lokalna 3 kmpl 6.Rurociąg tłoczny PE 90 PN 10 2.613,0m 7.Rurociąg tłoczny PE 63 PN 10 206,0m 8.Roboty inne (obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego, nadzór archeologiczny) Zadanie Nr II Przebudowa biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości nominalnej 350m3/dobę w miejscowości Wyszyny ( działka nr 482) 1.Branża architektoniczno - budowlana - drogi wewnętrzne - konstrukcja stalowa - ogrodzenie oczyszczalni - rozbiórki -zbiorniki monolityczne -przepompownia i komora zasuw -budynek socjalno-techniczny i garaż 2.Branża instalacyjna - kotłownia gazowa, wewnętrzna instalacja gazu, instalacja c. o., instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej 3.Branża technologiczna, Instalacje sanitarne - instalacje sanitarne (wodna/kanalizacyjna) - technologia 4.Branża elektroenergetyczna - instalacje elektryczne Zadanie Nr III Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Nowa Wieś Wyszyńska 1.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 200SN-8 315,0m 2.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 207,0m 3.Przyłącza kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 205,0m 4.Przepompownia ścieków główna 1 kmpl 5.Przepompownia ścieków lokalna 1 kmpl 6.Rurociąg tłoczny PE 90 PN 10 1.725,5m 7.Rurociąg tłoczny PE 63 PN 10 192,0m 8.Roboty inne (obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego, nadzór archeologiczny) Zadanie Nr IV Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Grabówka 1.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 200SN-8 695,0m 2.Sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 640,0m 3.Przyłącza kanalizacji sanitarnej PCV DN 160 SN-8 294,0m 4.Przepompownia ścieków główna 1 kmpl 5.Przepompownia ścieków lokalna 2 kmpl 6.Rurociąg tłoczny PE 90 PN 10 2.354,0m 7.Rurociąg tłoczny PE 63 PN 10 133,0m 8.Roboty inne (obsługa geodezyjna, zajęcie pasa drogowego, nadzór archeologiczny) Wszystkie elementy wykonane w nowoczesnej technologii spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących budowy, przebudowy oczyszczalni ścieków i budowy kanalizacji sanitarnej. Wykonanie kosztorysów powykonawczych, dokumentacji technicznej powykonawczej łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów l . Cena za obsługę geodezyjną powinna być wkalkulowana w pozycje zawarte w kosztorysach ofertowych na w/w roboty objęte przedmiotem zamówienia. Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora szczegółowe projekty budowlane/wykonawcze. Nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, określają minimalny standard jakościowy materiału lub urządzenia przyjętego do wyceny. UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego w przedmiarach i projekcie budowlanym. Inwestor zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w trakcie realizacji robót badań sprawdzających stopień zagęszczenia gruntu w wykopach ( Badania na koszt Inwestora) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają: 1) przedmiary robót ,kosztorysy ślepe/ofertowe robót Suma wartości jednostkowych w poszczególnych pozycjach: przedmiarach kosztorysach robót musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty w rozbiciu (zadanie: Nr I, Nr II, Nr III, Nr IV oraz łączną wartość całego przedmiotu zamówienia która podlega ocenie ) 2) projekty budowlane/wykonawcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ; oryginały w wersji papierowej projektów technicznych znajdują się do wglądu u Zamawiającego, 3) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Jeżeli konieczność robót dodatkowych wynika z decyzji organów nadzoru budowlanego lub jest następstwem błędów lub zaniedbań Wykonawcy, prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - w terminach wynikających z wydanej decyzji i obowiązującej umowy. 2.W przypadku (konieczności) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym maj ą zastosowanie przepisy art. 67. ust. l, pkt 5 PZP. Wykonawca takich prac zobowiązany jest wykonać je przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów, po podpisaniu przez obie strony umowy ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin wykonania. 3.Wynagrodzenie za roboty, o których mowa w ust.2 będzie ustalone kosztorysem powykonawczym potwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4.Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenia niezbędnego, uzasadnionego zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami zapisanymi w art. 41, pkt. 15 i art. 67 ust. l pkt 6 i 7 ustawy PZP. Określa się dopuszczalną wartość zamówienia uzupełniającego (usługi, roboty budowlane) do 50% wartości umowy podstawowej, dostawy do 20% umowy podstawowej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.22.38.22 - Gotowe części składowe 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanowił wadium dla prowadzonego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy załączyć kopie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za robotę budowlaną o podobnym charakterze, zakresie i wartości zamawiający uzna wykazane roboty budowlane związane z wykonaniem jednego zamówienia polegającego na budowie kolektora sanitarnego o wartości minimum 1.000.000,00zł (brutto) oraz budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wartości minimum 3.000.000,00zł (brutto). Dopuszcza się, że prace wykonane przez Oferenta mogły być zrealizowane jako zadanie-zamówienie wspólne (kolektor + oczyszczalnia ścieków w jednym zamówieniu) lub oddzielne zadania na budowę kolektora sanitarnego i budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków ( przy zachowaniu w/w warunku minimalnej wartości dla danego rodzaju robót ) Roboty należy udokumentować referencjami inwestorów zrealizowanych zadań lub kopią protokołu odbioru. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jeśli dysponują sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi w ilościach i o parametrach niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie z nakładami kosztorysu ofertowego, projektem budowlanym i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz podadzą informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Należy złożyć oświadczenie o posiadanym sprzęcie budowlanym, który wykorzystany będzie do wykonania zamówienia (własnym) lub prawie do dysponowania sprzętu i udostępnienia potencjału technicznego innego podmiotu.(oświadczenie wg wzoru Wykonawcy) Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą (posiadającymi) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2006r nr 156, poz.1118 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz kierownikami robót w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Potencjał kadrowy i załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub innej izby samorządu zawodowego oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jeśli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej kwotę: 1.000.000,00złOpis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Budzyniu, ul. Strażacka 1, 64-840 Budzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Budzyniu, ul. Strażacka 1, 64-840 Budzyń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INWESTYCJA REALIZOWANA PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z UNII EOROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH 2007 - 2013 DZIAŁANIE: PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.