eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUtrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Koszalin: Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin.
Numer ogłoszenia: 98326 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56467 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin. Wykaz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia : PLACE ZABAW 1. Ul. Spółdzielcza 2. Ul. Piłsudskiego Jacek i Agatka 3. Ul. Westerplatte 4. Ul. Jaśminowa 5. Ul. Bałtycka 6. Ul. Wańkowicza w kompleksie ABC 7. Ul. Doroszewskiego 8. Ul. Irysów 9. Ul. Zubrzyckiego 10. Ul. Batalionów Chłopskich w Parku Dendrologicznym 11. Ul. Szpitalna w Parku Książąt Pomorskich B 12. Ul. E. Plater 13. Ul. Wenedów 14. Ul. Poprzeczna Trzy Misie 15. Ul. Budowniczych - trzy częściowy PLACE ZABAW ŁĄCZNIE Z BOISKAMI 1. Ul. Robotnicza ( mini boisko o podłożu piaszczystym ) 2. Ul. Rodła-Grochowskiego ( boiska trawiaste + mini koszykówka z polbruku ) 3. Ul. Wańkowicza WULKAN ( mini boisko do koszykówki trawiaste) 4. Ul. Jagoszewskiego ( boisko do koszykówki asfaltowe ) 5. Ul. E. Gierczyk ( boisko do koszykówki asfaltowe ) 6. Ul. Cedrowa Misiowa Dolina ( boiska : koszykówka - sztuczna trawa , siatkówka - trawiaste ) BOISKA SPORTOWE 1. Ul. Podgórna ( trawiaste ) 2. Ul. Wańkowicza - Tuwima stadion ABC ( asfaltowy z trybunami ) oraz boisko do koszykówki utwardzone 3. Ul. Jaśminowa - Park Rokosowo ( trawiaste ) 4. Ul. Lechicka ( asfaltowe ) 5. Góra Chełmska - Stadion + korty ( trawiaste ) 6. Ul. Sikorskiego ( asfaltowe ) 7. Ul. Sucharskiego ( asfaltowe z trybunami ) 8. Ul.. H. Sawickiej - duże trawiaste 9. Ul. H. Sawickiej - małe trawiaste 10. Ul. Spasowskiego ( trawiaste z trybunami ) 11. Ul. Na Skarpie ( trawiaste ) 12. Jamno - Ul. Orlików ( trawiaste ) 13. Łabusz - Ul. Róży Wiatrów ( trawiaste ) Zamówienie obejmuje wykonanie poniższych czynności na placach zabaw i boiskach o łącznej powierzchni 112.518,0 m2 W okresie letnim od 01.04.2010 r. do 31.10.2010 r. : a. ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw i boisk sportowych , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie poza niedzielami na placach zabaw i raz w tygodniu na boiskach, w miesiącach od kwietnia do października b. wyrównywanie nawierzchni piaszczystych , żwirowych poprzez między innymi zagrabienie c. systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa ,ciągów pieszych- ścieżek , ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu d. koszenie traw, grabienie i ich wywóz na składowisko wykonawcy z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu w sezonie e. cięcia pielęgnacyjne żywopłotów , skupin krzewów , z wywozem urobku na wysypisko wykonawcy f. pielenie skupin krzewów , żywopłotów , wygrabianie liści z wywozem urobku na wysypisko wykonawcyzabiegi pielęgnacyjne drzew w miarę koniecznych potrzeb g. wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy w sezonie minimum dwa razy w tygodniu , h. konserwacja koszy na śmieci i ławek - drobne naprawy, malowanie , uzupełnienie brakujących elementów drewnianych i metalowych i. zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego , niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac j. przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na : sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), k. zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.) l. zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń m. sporządzanie codziennych raportów z przeglądów placów zabaw i boisk n. natychmiastowe informowanie ZDM o występujących nieprawidłowościach , dewastacjach, zniszczeniach itp. przypadkach. W okresie zimowym od 01.11.2010 do 31.03.2011 r. : I. ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż raz w miesiącu od listopada do marca włącznie; II. wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy minimum dwa razy w miesiącu; III. podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dwóch ciągach pieszych- ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na : posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi , odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, IV. zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia . Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji terenowej przed złożeniem oferty. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149532,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148648,18

  • Oferta z najniższą ceną: 148648,18 / Oferta z najwyższą ceną: 25525,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.