eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyzdryOdbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy i miasta Pyzdry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Pyzdry: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy i miasta Pyzdry.
Numer ogłoszenia: 98332 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Taczanowskiego 1, 62-310 Pyzdry, woj. wielkopolskie, tel. 063 2768333, faks 063 2768334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy i miasta Pyzdry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór wskazanych ilościowo i jakościowo w opisie przedmiotu zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy i miasta Pyzdry i przekazanie ich celem zagospodarowania do instalacji regionalnej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 region VII. Odbiór wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Ilość wytworzonych na terenie gminy i miasta Pyzdry odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i transportu wynosi 3.000 Mg za okres 18 miesięcy wg danych wagowych z 2015 r. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Kody odpadów: 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne System odbioru odpadów: Zabudowa jednorodzinna: pojemnikowy. Zabudowa wielorodzinna: kontenerowo - pojemnikowy. Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych: Zabudowa jednorodzinna: 120, 240 l Zabudowa wielorodzinna: 1100 l [1,1 m3]; KP-7 [7 m3]; Pojemniki oraz kontenery na odpady zmieszane zapewnia właściciel nieruchomości. Częstotliwość odbioru odpadów: 1 Na terenie gminy i miasta Pyzdry częstotliwość odbioru odpadów wynosić będzie dwa razy w miesiącu Odpady selektywne zbierane u źródła Kody odpadów: 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 15 03 03 - opakowania z drewna 15 01 04 - opakowania z metali- PSZOK 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe 15 01 07 - opakowania ze szkła 20 01 01 - papier i tektura 20 01 02 - szkło 20 01 39 - tworzywa sztuczne 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji 20 03 07 - odpady wielogabarytowe System odbioru odpadów: Zabudowa jednorodzinna: workowy. Wprowadza się 3 rodzaje worków Żółty - do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, Zielony- na odpady ze szkła Niebieski - opakowania z papieru i tektury Zabudowa wielorodzinna: kontenerowo - pojemnikowy. Na terenie zabudowy wielorodzinnej, ustawione są specjalne gniazda do zbiórki 4 frakcji odpadów (tworzywa sztuczne, szkło, metal, opakowania z papieru i tektury). Kolory i oznaczenia pojemników muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. 2005 nr 219 poz. 1858). Worki na odpady selektywnie zbierane zapewnia i dostarcza do właścicieli nieruchomości Wykonawca, natomiast lokalizację gniazda na odpady selektywnie zbierane zapewnia Zamawiający. Liczba gniazd winna być nie większa niż 8 na terenie całej gminy Wykonawca zapewnia w tych punktach stosowne pojemniki. Termin utworzenia lub likwidacji gniazd ustala Zamawiający informując o zaistniałym fakcie Wykonawcę. Segregacja odpadów -plastik- polegać będzie na segregowaniu w workach opakowań bez nakrętek, zgniecionych ale posiadających tzw. pierścienie stanowiące fragment zakrętki na butelce oraz przyklejone etykiety. Opakowania muszą być puste, bez zawartości stałej lub płynnej. Segregacja odpadów -szkło- polegać będzie na segregowaniu w workach opakowań szklanych białych i kolorowych, bez zakrętek ale posiadających naklejki. Opakowania muszą być puste, bez zawartości stałej lub płynnej. Segregacja odpadów -papier- polegać będzie na składowaniu w worku gazet, czasopism, książek, zeszytów, katalogów, prospektów, papierowe worki, kartony i tektura. Parametry worków na odpady zbierane w sposób selektywny przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych: 1.Materiał- folia polietylenowa LDPE 2.Pojemność - minimum 120 l 3.Kolor - żółty, zielony, niebieski 4.Grubość - minimum 60 mikronów 5.Nadruk - jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Nadruk winien zawierać informację, co wolno w danym worku segregować oraz jakich odpadów nie wolno segregować. 6.Łączna liczba worków potrzebnych na czas realizacji zamówienia: maksymalnie 50 000 szt. w tym 10.000 na opakowania z papieru i tektury, 26.000 na plastik, 14.000 na szkło. Ilość worków jest szacunkowa i może ulec zmianie. Nadruk na workach winien być dokonany technika trwałą, czytelnie, wielkość nadruku winna odpowiadać wielkości umożliwiającej czytelność napisu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oferent przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Pyzdr w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r., poz.391, z 2013 poz.21i 228) oraz aktualne zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyzdry.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyzdrach ul. Taczanowskiego 1 62-310 Pyzdry pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyzdrach ul. Taczanowskiego 1 62-310 Pyzdry pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.