Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Klucze: Zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie ekspozycji (aranżacji) w Pustynnym Centrum Informacji w ramach projektu pn. Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 98367 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie ekspozycji (aranżacji) w Pustynnym Centrum Informacji w ramach projektu pn. Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie ekspozycji (aranżacji) zlokalizowanej na 96,75 m2 w wyremontowanym i wykończonym pomieszczeniu Pustynnego Centrum Informacji, znajdującego się w siedzibie Urzędu Gminy Klucze przy ul. Partyzantów 1. Wykonawca powinien: 1) opracować projekt ekspozycji, którą uzgodni i zatwierdzi przez Zamawiającego, obejmującą: a) projekty graficzne: plansz ekspozycyjnych, grafik na ścianach, prezentacji multimedialnych, interfejsów aplikacji, gier edukacyjnych, b) schemat połączeń multimedialnych, c) projekt oświetlenia ekspozycyjnego, d) projekty wykonawcze i rysunki warsztatowe: scenografii przestrzeni ekspozycyjnej, zabudowy ekspozycyjnej, stanowisk, modeli oraz instalacji edukacyjnych, interaktywnych, multimedialnych,instalacji i sprzętu oraz urządzeń audiowizualnych i teletechnicznych, osprzętu i urządzeń w zakresie zasilania i oświetlenia, 2) wykonać, dostarczyć i zamontować, na podstawie projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego do realizacji: a) prezentacji multimedialnych, b) aplikacji interaktywnych, c) nagrań dźwiękowych. d) elementy scenografii i aranżacji wnętrz, w tym: - elementy scenograficzne i plastyczne, - elementy wykończeniowe, - ekspozytory, - zabudowy urządzeń, - zabudowy ekspozycyjnej, e) modeli, stanowisk i instalacji: interaktywnych, multimedialnych, f) urządzeń oraz sprzętu multimedialnego i teletechnicznego, g) osprzętu elektrycznego, w tym opraw oświetleniowych i źródeł światła, h) systemów sterowania ekspozycją i oświetleniem. 3) przeprowadzić testy zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania, 4) przeprowadzić szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania, 5) opracować i dostarczyć instrukcje w zakresie bieżącej konserwacji oraz instrukcje obsługi urządzeń, sprzętu i systemu sterowania w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 92.31.21.00 - Usługi świadczone przez producentów teatralnych, grup wokalnych, zespołów i orkiestr rozrywkowych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną usługę obejmującą zaprojektowanie i wykonanie multimedialnej ekspozycji o wartości brutto co najmniej 150 000 zł i okresie eksploatacji ekspozycji nie krótszym niż 1 rok Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczeń oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie: 1)informatyczne wyższe, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, nadzorowała wykonanie wyposażenia multimedialnego ekspozycji stałej o wartości ekspozycji co najmniej 150 000 zł brutto, 2)wyższe, która posiada doświadczenie w aranżacji (w zakresie wykonania stanowisk i pozostałych elementów aranżacji) wnętrza co najmniej jednej ekspozycji stałej z elementami interaktywnymi, Uwaga: jako ekspozycję stałą rozumieć należy ekspozycję o okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok, 3)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do: a) projektowania w specjalności architektonicznej, b) kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczeń oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w pkt III.3.2- wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 3 do SIWZ) powinien zawierać przedmiot usługi wraz z podanym okresem eksploatacji, wartość, daty wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres), oraz załączyć dowody że usługi zostały wykonane należycie,; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Zamawiającego i powinna być dokonana w formie pisemnej. 2. Zmiana dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Zmiana umowy może dotyczyć terminu wykonania przedmiotu umowy , jeżeli będzie to spowodowane przyczynami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 (dziennik podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLUCZE
- Termomodernizacja remizy OSP w Rodakach.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Cieślin i Krzywopłoty.
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
więcej: Sprzęt wystawowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.