eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony pn."Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98396 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony pn."Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 Tytuł projektu: Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70851-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 170818020, ul. Kościuszki 29 B, 82-500 Kwidzyn, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 556465000, faks 556465002, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony pn."Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR IV.272.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie przy ul. Katedralnej 5 wpisanym do rejestru zabytków. Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku dawnego Pałacu Regencji wpisanego do rejestru zabytków, na podstawie Projektu budowlano - konserwatorskiego). Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: A. Remont elewacji: odemontaż elementów np. daszków, krat, balustrad, ouporządkowanie okablowania na elewacji polegające na demontażu nieczynnych przewodów oraz zabezpieczenie istniejących przewodów poprzez ułożenie w uprzednio wykutych bruzdach przewodów w rurach RL i plastykowej karbowanej rurce osłonowej typu peszel, ozbicie odspojonych tynków, rozbiórka obróbek blacharskich, ousunięcie luźnych powłok malarskich, usunięcie cementowych nawarstwień, onaprawa pęknięć muru, oinstalacja okablowania strukturalnego pod przyszły monitoring wizyjny (min. 9 kamer) i oświetleniowych w rurkach RL i peszel w uprzednio przygotowanych bruzdach, ouzupełnienie tynków (tynki podkładowe), owykonanie nowych tynków szlachetnych gładzonych i boniowań płytowych płaskich, onaprawa elementów detalu elewacji tj. opaski okienne, gzymsy itp., omontaż obróbek blacharskich, impregnacja i hydrofobizacją gzymsów, detalu okapów, itp. owykonanie tynków finiszujących, omalowanie elewacji, tynków zewnętrznych zgodnie z kolorystyką, orenowacja stolarki drzwiowej i bram, orozbiórka rusztowań. B. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: owykucie parapetów wewnętrznych, owykucie okien, omontaż nowych okien, oobróbka ościeży, omontaż parapetów wewnętrznych, odemontaż i montaż okapników. C. Odtworzenie izolacji: oNa odcinkach kamiennych muru piwnicy: ooczyszczenie muru z resztek ziemi; oprzemurowanie zdegradowanego muru i uzupełnienie ewentualnych ubytków muru; ousunięcie zdegradowanych spoin muru; owykonanie spoinowania muru; owykonanie zabezpieczenia muru z folii kubełkowej - poniżej terenu; ozasypanie wykopu gruntem rodzimym. oNa odcinkach ceglanych muru piwnicy: oPrzemurowanie zdegradowanego muru i uzupełnienie ewentualnych ubytków muru; oUsunięcie zdegradowanych spoin muru; oWykonanie spoinowania muru; oWykonanie izolacji pionowej poniżej gruntu ze szlamów uszczelniających odpornych na korozję siarczanową; oUszczelnienie przejścia przyłączy do budynku przechodzących przez ściany piwnic: montaż kołnierzy systemowych; owykonanie zabezpieczenia muru z folii kubełkowej - poniżej terenu; owykonanie tynków renowacyjnych - cokół budynku; omalowanie cokołu farbami krzemianowymi. D. Odnowienie fryzu nad wejściem głównym: ousunięcie wstępnych zabezpieczeń wykonanych z zaprawy wapiennej, owykonanie zabezpieczeń powierzchniowych w miejscach spękanych i złuszczających się przez naklejenie bibuły japońskiej a miejscami włókniny na klej odwracalny (polialkohol winylowy), owykonanie wzmocnienia strukturalnego gipsu, owykonanie uzupełnień wgłębnych formy, opołożenie odstających łusek poprzez jednoczesne nawilżanie, prasowanie i klejenie, ozdjęcie zabezpieczeń, ousunięcie wtórnych uzupełnień spękanych i odspojonych, wykonanych z zaprawy a występujących w górnych partiach tła pod gzymsem, ooczyszczenie styków poszczególnych płyt z luźnych kawałków, sypiącej się zaprawy, ooczyszczenie metalowych kotew i ich zabezpieczenie preparatem antykorozyjnym, ousunięcie nieprawidłowo lub zbyt szeroko założonych zacierek gipsowych z elementów rzeźbionych, ousunięcie przemalowań mechanicznie i chemicznie z jednoczesnym odsłonięciem warstwy oryginalnej ceglasto - czerwonej wraz z oczyszczeniem powierzchni z czarnych nalotów, ouzupełnienie gipsem sztukatorskim drobnych ubytków z wyprowadzeniem formy, ouszczelnienie styków płyt zaprawą wapienno - piaskową, ozałożenie nowych uzupełnień z zaprawy wapienno - pisakowej w pasie pod gzymsem i na pilastrach, owykonanie rekonstrukcji brakujących fragmentów rzeźby, owykonanie scalenia kolorystycznego i zabezpieczenie całej powierzchni fryzu preparatem hydrofobowym, owykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przebiegu prac - opisowo - fotograficznej. E. Dostosowanie obiektu do korzystanie przez osoby niepełnosprawne: oW ramach dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych przewidziano remont pomieszczeń sanitariatów z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych, dobudowę windy zewnętrznej z pomostami oraz mikroniwelację terenu wokół budynku związaną z remontem nawierzchni likwidującą bariery w postaci stopni. oWinda zewnętrzna: Projektuje się dźwig elektryczny bez maszynowni. F. Modernizacja instalacji wewnętrznej c.o: Remont instalacji obejmować będzie wymianę wyłącznie grzejników i rur (nie planuje się modernizacji źródła ciepła). Instalacja została zaprojektowana z rur stalowych czarnych ze szwem (PN-H-74200) łączona poprzez spawanie. Jako nośnik ciepła dobrano grzejniki o wysokości grzejnika 600 mm i podłączeniu bocznym oraz dolnym (lub równoważne). Grzejniki będą zasilane za pomocą gałązek od pionów. G. Modernizacja instalacji wewnętrznej wod-kan: Instalacja wody zimnej, ciepłej wykonana z rur wielowarstwowych. Celem przygotowania ciepłej wody użytkowej dobrano podgrzewacze pojemnościowe o mocy 2 kW każdy lub równoważne. Na poddaszu dobrano pojemnościowy podgrzewacz wody 50L o mocy 1,8 kW lub równoważny. Instalacja kanalizacji została zaprojektowana z rur PVC łączonych na kielich z uszczelką. Prace instalacyjne obejmują wyłącznie sieci wewnętrzne w modernizowanym budynku. H. Modernizacja instalacji wewnętrznej elektroenergetycznej: oWykonanie rozdzielnic R-G, podrozdzielnic, oWykonanie instalacji siłowej, instalacja gniazd 230V, oWykonanie instalacji zasilania maszynowni i szybu windy, oWykonanie instalacji gniazd 230V komputerowych i sieć komputerowa w sali komputerowej, oWykonanie oświetlenia wewnętrznego, w tym awaryjnego i ewakuacyjnego, oWykonanie instalacji pod wentylację wyciągową sanitariatów oraz pomieszczeń i sal (związanych z branżami kluczowymi). I. Remont pomieszczeń w związku z pracami modernizacyjnymi: W ramach prac remontowych związanych z wymianą stolarki okiennej, drzwiowej oraz instalacji c.o., wod-kan, elektrycznej konieczne zostaną do wykonania prace naprawcze . W tym celu zostaną wykonane tynki cem-wapienne malowane farbami lateksowymi o kolorystyce ustalonej z Użytkownikiem, pomalowane w kolorze białym sufity, na posadzki proponowana płytka terakotowa 15x15 o układzie i kolorze do uzgodnienia z inspektorem nadzoru konserwatorskiego. Zalecane nawiązanie do istniejącej posadzki parteru jako najstarszej z zachowanych z początku XX w. J. Zagospodarowanie terenu (w tym odwodnienie) i mała architektura: oremont nawierzchni i chodników - około 2.000 m2, owydzielenie miejsc parkingowych, w tym min. 5 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych oraz 17 miejsc parkingowych ogólnodostępnych , olikwidacja barier architektonicznych, opielęgnacja zieleni, owymiana oświetlenia zewnętrznego. Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową i zgodnie ze STWiORB. 1.Projekt budowlano - konserwatorski- Pałac Regencji przy ul. Katedralnej 5 w Kwidzynie (obecnie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2)-Biuro Usług Projektowych ALTRIS s.c. ul. Kopernika 3, 82-500 Kwidzyn- Kwiecień 2015 2.Projekt budowlany branża instalacyjna- Przebudowa i remont pomieszczeń ZSP nr 2 w Kwidzynie Instalacja wodno - Kanalizacyjna-SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 3.Projekt budowlany branża instalacyjna-Przebudowa i remont pomieszczeń ZSP nr 2 w Kwidzynie Instalacja centralnego ogrzewania- SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 4.Projekt budowlany Remont wraz z przebudową kanalizacji deszczowej SAN-BUD PROJEKT Krzysztof Winnicki, 82-520 Bądki 55h- Kwiecień 2015 5.Projekt budowlany branża elektryczna - etap I instalacje wewnętrzne Instalacja elektryczna - remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie, Kwidzyn ul. Katedralna 5 Andrzej Kowalski, Mareza, ul. Korzeniewska 22D, 82-500 Kwidzyn- Kwiecień 2015 6.Projekt budowlany branża elektryczna - etap II instalacje zewnętrzne Instalacja elektryczna - remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie, Kwidzyn ul. Katedralna 5 Andrzej Kowalski, Mareza, ul. Korzeniewska 22D, 82-500 Kwidzyn Kwiecień 2015 Ogólny opis obiektu Budynek wzniesiony w latach 1758-63 na rzucie czworoboku z prostokątnym dziedzińcem wewnętrznym, główne skrzydło z fasadą - od wschodu, VI kondygnacji - podpiwniczony, trój - i czterokondygnacyjny w części nadziemnej (ze względu na różnice w wysokości terenu), podpiwniczony - dwie kondygnacje podziemne. Budynek murowany z cegły ceramicznej, tynkowany, przykryty dachem dwuspadowym o ustroju płatwiowo - kleszczowym. Otoczenie w sąsiedztwie od: - północy - park miejski, zabudowa wielorodzinna, - zachodu - park miejski, - południa - kompleks katedralno zamkowy, obiekty usługowe, zabudowa wielorodzinna, - wschodu - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe. Charakterystyczne parametry techniczne: o kubatura 38642 m3 o powierzchnia użytkowa 7477 m2 o wysokość pomieszczeń 18,15 m o powierzchnia zabudowy 2028 m2 Sposób dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy Remont istniejącego obiektu, projekt nie przewiduje dodatkowej zabudowy powierzchni biologicznie czynnej, teren wokół budynku jest zagospodarowany szatą roślinną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiące załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - rozbiórka i wylewanie posadzek i warstw wyrównawczych, wykonywanie cokolików z terrakoty, mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, układanie wykładzin dywanowych i z tworzyw sztucznych, wykuwanie z muru ościeżnic drewnianych, wykuwanie otworów w ścianach, montaż stolarki drzwiowej, roboty murarskie, wykonanie i uzupełnianie tynków, gładzi gipsowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoży, malowanie farbami emulsyjnymi, rozbieranie ścianek systemowych, zamurowywanie otworów, murowanie ścianek działowych, montaż sanitariatów i umywalek, montaż w sanitariatach urządzeń dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki okiennej, obróbki blacharskie, demontaż i montaż parapetów, montaż i demontaż rusztowań, wykucie w elewacji, kratek went., gzymsów, okapów, wsporników, obicie i naprawa tynków, boniowanie, malowanie tynków zewnętrznych, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca, rozebranie krawężników, chodników, wykopy w ścianach pionowych, roboty ziemne, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych ław fundamentowych, demontaż istniejących instalacji elektrycznych, wykucie bruzd i przebijanie ścian dla przewodów elektrycznych, kładzenie przewodów elektrycznych w tynku, montaż opraw oświetleniowych gniazd wtyczkowych i wyłączników elektrycznych, pomiar skuteczności zerowania, montaż skrzynek i rozdzielnic, demontaż i montaż instalacji co, demontaż i montaż zasobników ciepłej wody, demontaż i montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, spawanie rurociągów stalowych, montaż zaworów grzejnikowych i regulacyjnych, próby szczelności, izolacja rurociągów, montaż ustępów, pisuarów i umywalek, próba szczelności i płukanie instalacji wodnej, montaż dźwigu osobowego, kopanie i zasypywanie rowów do kabli, układanie kabli wielożyłowych w rowach, montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych, badanie linii kablowej. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45410000-4, 45440000-3, 45430000-0, 45421000-4, 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45331000-6, 45110000-1, 45420000-7, 45442100-8, 45310000-3, 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45331000-6, 45443000-4, 45100000-8, 45262300-4, 45262400-5, 45262520-2, 45313100-5, 45233200-1, 45111100-9, 45112000-5, 45233330-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9045720.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowe NOVAPOL Sp. z o.o., , ul. M.C. Skłodowskiej 71A, 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11944400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11944400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14279844.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.