Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Toruń: SZKOLENIA ZAWODOWE
Numer ogłoszenia: 98397 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6580202, 6580223, faks 056 6580201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA ZAWODOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych. Zamówienie składa się z 4 części: 1.Bukieciarstwo, aranżacje roślinne i zdobienie przedmiotów techniką decoupage oraz podstawy przedsiębiorczości dla 14 osób, 2.Kosztorysant budowlany z modułem zamówień publicznych dla 10 osób, 3.Kurs szycia i modelowania firan oraz podstawy przedsiębiorczości dla 12 osób, 4.Pracownik ochrony fizycznej dla 10 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2010.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: - w części 1 zamówienia: co najmniej 2 kursy bukieciarstwa (florystyczne) dla minimum 10 osób każdy, 2 kursy z zakresu zdobienia przedmiotów techniką decoupage dla minimum 10 osób każdy, 2 kursy z zakresu przedsiębiorczości dla minimum 10 osób każdy, - w części 2 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu kosztorysowania robót budowlanych dla minimum 8 osób, 1 kurs z zakresu zamówień publicznych dla minimum 8 osób, - w części 3 zamówienia: co najmniej 1 kurs szycia (modelowania) firan dla minimum 10 osób, 1 kurs z zakresu przedsiębiorczości dla minimum 10 osób, - w części 4 zamówienia: co najmniej 2 kursy pracownika ochrony fizycznej dla minimum 8 osób każdy, Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych) adekwatnym do danej części zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu: co najmniej 2 wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie, Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Program szkolenia, b) Kalkulacja ceny szkolenia, c) Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO, aktualna akredytacja kuratora oświaty wydana wykonawcy na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty, d)Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. e)Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiana terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołana w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2)zmiana w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3)zmiana miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4)zmiana harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A, kancelaria (pok.25 - II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt JESTESMY AKTYWNI - DZIAŁAMY współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZKOLENIE - Bukieciarstwo, aranżacje roślinne i zdobienie przedmiotów techniką decoupage oraz podstawy przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 14 osób. Program powinien obejmować 184 godziny zajęć i zawierać wskazane poniżej minimum programowe: -Florystyka - 80 godzin, -Decoupage - 48 godzin , -Ozdobne pakowanie prezentów - 16 godzin, -Obsługa kasy fiskalnej - 16 godzin, -Podstawy przedsiębiorczości - 24 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie szkoleń florystycznych - 20
- 3. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie szkoleń decoupage - 20
- 4. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
- 5. Materiały szkoleniowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZKOLENIE Kosztorysant budowlany z modułem zamówień publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 10 osób. Cel szkolenia - nabycie praktycznych umiejętności samodzielnego kosztorysowania w budownictwie z wykorzystaniem programu komputerowego Norma PRO oraz nabycie praktycznych umiejętności stosowania prawa zamówień publicznych w robotach budowlanych. Program powinien obekmować 150 godzin zajęć i zawierać następujące minimum programowe: - blok kosztorysowania - 80 godzin - zasady kosztorysowania robót budowlanych, obsługa programu komputerowego Norma PRO, - blok zamówień publicznych - 70 godzin, w tym: ogólne zasady zamówień publicznych, przetarg nieograniczony (o wartości ponad 14.000 euro i poniżej progu wynikającego z art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych) w robotach budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doswiadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZKOLENIE - Kurs szycia i modelowania firan oraz podstawy przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 12 osób Program powinien obejmować 184 godziny zajęć i zawierać wskazane poniżej minimum programowe: - zapoznanie się z rodzajami maszyn do szycia oraz poznanie ściegów - 8 godzin, - zapoznanie się z rodzajami tkanin - 8 godzin, - zapoznanie się z rodzajami dodatków - 8 godzin, - nauka wszywania zamków, skracania nogawek i rękawów - 16 godzin, - konstrukcja i szycie spódnicy - 16 godzin, - konstrukcje i formy firan - 8 godzin, - rodzaje dekoracji okiennych, - projektowanie firany kuchennej i zazdroski - 8 godzin, - pobieranie miar - 8 godzin, - opracowywanie firan do salonu - 8 godzin, - dopasowanie typu firan do stylu wnętrza - 8 godzin, - dekoracje okienne - 8 godzin, - firany i zasłony - 8 godzin, - artystyczne szycie firan - 40 godzin - podstawy przedsiębiorczości - 24 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZKOLENIE - Pracownik ochrony fizycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 10 osób. Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do egzaminu na licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego/drugiego stopnia. W szkoleniu będą brać udział zarówno osoby na licencję I jak i II stopnia. Program szkolenia (w tym ilość godzin zajęć dydaktycznych) musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dwóch programów polityki zdrowotnej dla województwa kujawsko-pomorskiego wraz z przeprowadzeniem konsultacji z regionalnymi interesariuszami, gminami i powiatami
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ
- Dostawa defibrylatora z montażem i szkoleniem
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GARBATKA - LETNISKO
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.