eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPrzebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Chełm: Przebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice
Numer ogłoszenia: 98437 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice. Zakres zadania obejmuje: ROBOTY DROGOWE: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym- 0,94 km 2.Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych (konstrukcja jezdni przed i za mostem)- 96,00 m2 3.Frezowanie istniejącej nawierzchni na nakładkę asfaltową- 44,13 m3 4.Usunięcie krzewów w pasie drogowym na całej długości projektowanej drogi- 1,00 kpl. 5.Zdjęcie warstwy humusu gr. 15 cm- 312,00 m3 II.PODBUDOWY: 1.Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 25 cm (konstrukcja jezdni przed i za mostem)- 107,84 m2 2.Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0-31,5 o gr. 20 cm (konstrukcja jezdni przed i za mostem)- 104,64 m2 3.warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem C1,5-2 i gr. 20 cm (konstrukcja jezdni przed i za mostem)- 107,84 m2 II.NAWIERZCHNIE: 1.Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych- 5 667,53 m2 2.Warstwa wiążąca-wyrównawcza z AC 16W 50-70 gr. 4 cm- 5 667,53 m2 3.Warstwa wiążąca-wyrównawcza z AC 16W 50-70 gr. 0-8 cm- 163,36 m3 4.Warstwa ścieralna AC 11S 50-70 o gr. 4 cm- 5 698,64 m2 III.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: 1.Przepusty z rur HDPE 400 na warstwie z podbudowy KŁSM 0-31 gr. 20 cm- 13,00 m 2.Pobocza z KŁMS 0-31 gr. 10 cm- 1 964,10 m IV.OZNAKOWANIE PIONOWE: 1.Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych- 3,00 szt. 2.Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków A i D- 4,00 szt. V.ZJAZDY: 1.Warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o rm=2,5 MPa- 146,11 m2 2.Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0-31,5 o gr. 20 cm (konstrukcja jezdni przed i za mostem)- 145,80 m2 3.Warstwa ścieralna AC 11S 50/70 o gr. 4 cm- 45,00 m2 4.Warstwa wiążąca wyrównawcza z AC 16W 50/70 gr. 4 cm- 45,60 m2 BRANŻA MOSTOWA I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1.Demontaż stalowych balustrad z załadunkiem i wywozem do miejsca utylizacji- 0,25 m3 2.Skucie belki gzymsowej wraz ze słupkami balustrad oraz części ustroju nośnego i skrzydełek z betonu zbrojonego wraz z załadunkiem i wywozem gruzu do miejsca utylizacji- 8,73 m3 3.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni asfaltowej wraz z warstwą ochronną z betonu i izolacją o śr. gr. 5 cm wraz z załadunkiem i wywozem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego- 73,08 m2 II.USTROJE NOŚNE: 1.Przygotowanie łączników o śr. 12 mm, L=95 cm- 30 szt. 2.Przygotowanie i montaż zbrojenia kapy ze stali klasy Bst- 500S przy średnicy prętów 10 mm- 626,08 kg 3.Wykonanie i montaż kotew kap chodnikowych ze stali nierdzewnej- 166,80 kg 4.Wykonanie i montaż kotew balustrad- 227,46 kg 5.Deskowanie belek gzymsowych- 7,62 m2 6.Betonowanie kap gzymsowych betonem C30-37 z, w deskowaniu tradycyjnym, wraz z dowozem betonu - 9,05 m3 7.Wykonanie nacięcia na gr. 15 mm i głębokość 30 mm pomiędzy kapą gzymsową i krawężnikiem, wraz z wypełnieniem szczeliny elastyczną zalewką bitumiczną- 33,50 m 8.Wypełnienie szczelin pomiędzy kapami gzymsowymi na skrzydle i na obiekcie oraz nad dylatacją masą zalewową (na szerokość kapy) i elastycznym kitem poliuretanowym (na wysokość belki gzymsowej)- 8,00 m 9.Czyszczenie strumieniowo- ścierne na całej powierzchni płyty- 73,08 m2 10.Wykonanie warstwy szczepnej jednokrotne pokrycie na całej powierzchni płyty pomostowej- 73,08 m2 11.Wykonanie warstwy naprawczo- wyrównującej płyty pomostowej pod jezdnią śr. gr. 30 mm- 73,08 m2 III.HYDROIZOLACJA: 1.Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej wraz z zagruntowaniem podłoża żywicą lub firmowym primerem- izolacja płyty pomostowej o gr. 5 mm- 40,23 m2 2.Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej wraz z zagruntowaniem podłoża żywicą lub firmowym primerem- izolacja płyty pomostowej o gr. 5 mm wraz z warstwą ochronną o gr. 5 mm pod kapami chodnikowymi i krawężnikami- 5,75 m2 IV.WYPOSAŻENIE POMOSTU: 1.Wykonanie barieroporęczy na obiekcie zakotwionych w kapach chodnikowych, wraz z oczyszczeniem i wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego- 37,00m 2.Montaż barier ochronnych jednostronnych- odcinki początkowy i końcowy na dojazdach do obiektu- 48,00 m V.ROBOTY PRZYOBIEKTOWE: 1.Rozebranie stożka gruntowego- 13,56 m3 2.Odtworzenie stożka z gruntu pozyskanego z rozbiórki ewentualnie z gruntu uzyskanego z ukopu- 13,56 m3 3.Wykonanie umocnienia stożka geokratą o wysokości 20 cm wraz z wypełnieniem humusem i obsianiem mieszanką traw- 20,09 m2 VI.ROBOTY NAWIERZCHNIOWE I ZABEZPIECZAJĄCE: 1.Wykonanie nawierzchni na kapie gzymsowej, gr. min. 5 mm, na bazie żywic syntetycznych, wraz z gruntowaniem podłoża- 20,10 m2 2.Przygotowanie podłoża betonowego poprzez czyszczenie strumieniowo- ścierne i wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia betonu- wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia belek gzymsowych powłoką elastyczną o zwiększonej zdolności krycia zarysowań do 0,3 mm- 33,50 m2 3.Przygotowanie podłoża betonowego poprzez czyszczenie strumieniowo- ścierne i wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia betonu- wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia przyczółków powłoką elastyczną o zwiększonej zdolności krycia zarysowań do 0,3 mm- 51,28 m2 4.Przygotowanie podłoża betonowego poprzez czyszczenie strumieniowo- ścierne i wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia betonu- wykonanie powierzchniowego zabezpieczenia ustroju nośnego powłoką sztywną bez zdolności krycia zarysowań- 76,35 m2 5.Ustawienie krawężników betonowych zanikających o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B15 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm- 20,00 m 6.Wykonanie elastycznego przekrycia dylatacyjnego o dopuszczalnym przemieszczeniu krawędzi do 50 mm- 14,40 m 7.Ustawienie krawężników kamiennych na podlewce z grysu otoczonego żywicą- 33,50 m 8.Wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego - warstwa ścieralna grubości 4 cm- 62,58 m2 9.Wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego - warstwa wiążąca grubości 4 cm- 62,58 m2 10.Wykonanie uszczelnienia przykrawędziowego taśmą- 11,77 m 11.Umocnienie koryta rzeki geokratą gr. 15 cm ułożoną na geotkaninie z wypełnieniem żwirem 16-32 mm- 47,52 m2 12.Ściek skarpowy z elementów betonowych wg. KPED 0103, grub. 15 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 2,40 m 13.Umocenienie wylotu ścieku skarpowego z kamienia naturalnego- 2,00 szt. 14.Element betonowy wykonany na mokro z betonu C30-37- ściek łączący ściek przykrawężnikowy i ściek skarpowy- 2,30 m Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy, 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Przebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • winien wykazać roboty budowlane z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz winien załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty a także wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek będzie spełniony gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych robót znajdują się 2 roboty budowlane w zakresie: a)1 robota budowlana- budowa lub przebudowa dróg w technologii nakładki bitumicznej o długości nie mniejszej niż 500,00 m oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, b)1 robota budowlana- budowa lub przebudowa mostu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto lub 1 robota budowlana obejmująca swoim zakresem łącznie: budowę lub przebudowę drogi w technologii nakładki bitumicznej o długości nie mniejszej niż 500,00 m oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz budowę lub przebudowę mostu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym- min. 2 szt. 2.równiarka- min. 1 szt. 3.koparka- min.1 szt. 4.walec ogumiony- min.1 szt. 5.walec statyczny- min.1 szt. 6.układarka do układania mieszanki- min.1 szt. 7.skrapiarka- min.1 szt. 8.młot pneumatyczny- min.1 szt. 9.szczotka mechaniczna- min.1 szt. 10.płyta wibracyjna- min.1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej i mostowej lub 2 osobami, z których jedna posiada ważne uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej, a druga uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży mostowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana: a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót, b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy, c)siłą wyższą, d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych. 2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie. Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.powiat.chelm.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 2.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). 3.Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4.Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 7.Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 855 101,58 zł brutto (słownie: osiemset pięćdziesiąt pięć tysięcy sto jeden złotych pięćdziesiąt osiem groszy). 8.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest stosownie do postanowień art.150 ust. 1 i 2 ustawy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % zaoferowanej ceny (z VAT). 2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.Wykonawca w złożonej ofercie określa formę w jakiej wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4.Forma zabezpieczenia musi być zgodna z przepisami ustawy, tj. art. 148 ust 1 ustawy. 5.Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Przebudowa mostu Nr JNI 01028849 i nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1839L w miejscowości Wojsławice. 6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwrócone będzie zgodnie z postanowieniami art. 151 ustawy. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy(art. 141 ustawy)

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.