To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Szczecin-Zdunowo: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SERWISOWA POGWARANCYJNA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH MARKI RICOH, 2) ZACHOWANIE CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH RICOH OPISANYCH W PKT.1
Numer ogłoszenia: 98455 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40371 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SERWISOWA POGWARANCYJNA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH MARKI RICOH, 2) ZACHOWANIE CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH RICOH OPISANYCH W PKT.1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SERWISOWA POGWARANCYJNA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH MARKI RICOH, 2) ZACHOWANIE CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH RICOH OPISANYCH W PKT.1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO DATA SYSTEMS S.A., ŻWIRKI I WIGURY 15, 81-387 GDYNIA, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92102,40
Oferta z najniższą ceną: 58862,88 / Oferta z najwyższą ceną: 92102,40
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.