To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Tarnowskie Góry: Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 98457 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52839 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 1.Całodobowe, nieprzerwane pełnienie ochrony mienia i budynków przez pracowników ochrony bez licencji: - jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia i w święta w budynku przy ul. Rynek 4 w Tarnowskich Górach, - jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia i w święta w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach. 2.Obowiązki pracowników ochrony: 1)Nadzór nad ruchem osobowym w obiekcie, w tym obserwacja osób wchodzących wychodzących do obiektu, obserwacja ciągów komunikacyjnych, zwłaszcza w obrębie pomieszczeń kasowych, dziedzińca (tzw. Patio). 2) Nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.), a także spowodowanie usunięcia poza teren obiektu osób zakłócających właściwą pracę Urzędu. 3) Nie wpuszczanie na teren obiektu akwizytorów, osób o podejrzanym wyglądzie. 4) Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki, pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy, w razie podejrzenia istnienia zagrożenia powiadomienie grupy interwencyjnej i odpowiednich służb wskazanych w pkt.13. 5) Ochrona stacjonarno - obchodowa przed włamaniem, włamaniem z kradzieżą, kradzieżą, zalaniem, pożarem, zniszczeniem, uszkodzeniem i innym bezprawnym naruszeniem mienia Zamawiającego. 6) Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiektach oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 7) Obsługa dozoru wizyjnego w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 4, pok. 3, w tym: a)dozór systemu kamer umieszczonych na terenie obiektu, b)stały nadzór z pełnym wykorzystaniem możliwości systemu dozoru wizyjnego w zakresie niedopuszczenia do kradzieży, rozboju, niszczenia majątku i zabezpieczenie mienia Zamawiającego, c)przekazywanie dozoru wizyjnego kolejnej zmianie ochrony z uwzględnieniem zaistniałych, zauważonych usterek, d)natychmiastowa reakcja na wszystkie zauważone nieprawidłowości na terenie obiektu, zaobserwowane przez system dozoru wizyjnego, oraz zaznaczenia w księdze dyżurów zauważonych dzięki dozorowi wizyjnemu nieprawidłowości, usterek lub prób kradzieży oraz dokładne określenie jakie podjęto środki aby zapobiec zdarzeniu. e) zgłaszanie nieprawidłowości systemu lub nieprawidłowości zarejestrowane przez system Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego i Kierownikowi Ochrony, f)dbanie o powierzony przez Zamawiającego sprzęt - urządzenia dozoru wizyjnego. 8)Zamykanie i otwieranie obiektów chronionych o określonych godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym w Protokole przekazania i przejęcia pod ochronę mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 9) Zamykanie i otwieranie windy w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 o określonych godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym w Protokole przekazania i przejęcia pod ochronę mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 10) Udostępnienie pomieszczeń biurowych w dniach i godzinach wolnych od pracy wyłącznie pracownikom Urzędu i radnym Rady Miejskiej, a także osobom uczestniczącym w organizowanych przez Urząd Miejski i Radę Miejską spotkaniach, sympozjach, konferencjach, sesjach Rady Miejskiej, Komisjach Rady Miejskiej po wcześniejszym poinformowaniu pracownika ochrony przez Zamawiającego. 11) Po godzinach pracy Urzędu sprawdzanie w budynkach zabezpieczeń wszystkich drzwi zewnętrznych. 12) Prowadzenie cyklicznych (nie rzadziej niż co 2 godziny) obchodów po zamknięciu Urzędu ze zwróceniem uwagi na stan zabezpieczenia obiektu, sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, kłódki, plomby, okna, drzwi, drzwi zewnętrzne, oświetlenie, alarmy, kraty oraz reagowanie na wszelkie sygnały wskazujące na zagrożenie mienia Zamawiającego. 13) Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom, a w przypadku ich wystąpienia, podejmowanie odpowiednich działań (w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak: Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, Pogotowie Energetyczne, Ratunkowe, Wodociągowe, osób wskazanych przez Zamawiającego itp.) w szczególności, gdy zdarzenie dotyczy: kradzieży, pożaru, awarii instalacji elektrycznej,telefonicznej, cieplnej, wodno - kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, ataku terrorystycznego, itp. 14) Bieżąca obsługa istniejącej centrali p.poż.. uzbrajanie i rozbrajanie systemów alarmowych pomieszczeń kasowych. 15)Podejmowanie interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach Urzędu i mienia Zamawiającego lub stwierdzenia naruszenia porządku publicznego. 16) Utrzymywanie łączności między pracownikami ochrony, a grupami interwencyjnymi. 17) Wstępne zabezpieczenie śladów i dowodów zaistniałych po niepożądanych zdarzeniach. 18)Taktowne i profesjonalne traktowanie osób wchodzących do budynku, udzielanie im niezbędnych informacji. 19)Prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru, przebiegu służby, godzin wejścia i wyjścia do obiektów chronionych pracowników Urzędu w dni ustawowe i urzędnicze wolne od pracy oraz w dni robocze po godzinach urzędowania. Wpisywanie również informacji o wydanych kluczach , a także zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, dokonywanych kontrolach, zaleceniach przełożonych. 20)Przyjmowanie i wydawanie pracownikom Urzędu kluczy od pomieszczeń biurowych, w tym pomieszczeń szczególnie chronionych, technicznych i magazynowych. 21)Zapalanie i gaszenie w chronionych obiektach świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w zależności od pory roku. 22)Pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, drzwi i dróg ewakuacyjnych itp. 23)Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych. 24)Natychmiastowe reagowanie na wszelkie sygnały z instalacji alarmowych zainstalowanych w budynkach, zgodnie z procedurami postępowania, określonymi w szczegółowych instrukcjach. 25)Obserwowaniu prawidłowości działania dźwigu w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 a w przypadku awarii dźwigu natychmiastowym powiadomieniu konserwatora dźwigu i odpowiedniego przedstawiciela Zamawiającego. 26) Po godzinach pracy Urzędu obsługa w kancelarii ogólnej telefonu stacjonarnego w zakresie zapewnienia kontaktu z Zamawiającym i odpowiednimi służbami. 27) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu. 3.Wykonawca zapewni stały bezpośredni kontakt z osobami nadzorującymi i kontrolującymi pracę ochrony obiektów Zamawiającego. 4.Wykonawca zapewni jednolite umundurowanie i identyfikatory, które będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 5.Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w systemy łączności bezprzewodowej. 6. Wykonawca powinien posiadać grupy interwencyjne, co najmniej 2 - osobowe z licencją pracownika ochrony I lub II stopnia, wyposażone w samochody zdolne do odjęcia interwencji na obiektach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 5 minut w nocy i 15 minut w dzień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony SECURITY Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282113,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237045,60
Oferta z najniższą ceną: 237045,60 / Oferta z najwyższą ceną: 366343,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/12/ZP/2025
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Aresztu śledczego w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego dla dzieci i dorosłych oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla rodziców zmagających się z trudnościami opiekuńczo wychowawczymi
- Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Budowa laboratoriów budownictwa przyszłości - budowa warsztatów szkolnych przy ZSBA w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.