Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98464 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Słupsk: REMONT CZĘŚCI KONSTRUKCJI DACHU Z WYMIANĄ POKRYCIA DACHU BUDYNKU "ZIELONEJ SZKOŁY"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501769
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79209
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych, krajowy numer identyfikacyjny
22103768000000, ul.
ul. Poniatowskiego
,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 98 29, faks
59 842 98 29, e-mail
b.sikora@pomorskieparki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskieparki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĘŚCI KONSTRUKCJI DACHU Z WYMIANĄ POKRYCIA DACHU BUDYNKU "ZIELONEJ SZKOŁY"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAO.251.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Remont części konstrukcji dachu z wymianą pokrycia dachu budynku "Zielonej Szkoły", na terenie działki nr 33, w obrębie ewidencyjnym Schodno w Gminie Dziemiany (pozwolenie na budowę - Decyzja Starosty Kościerskiego nr AB.6740.213.2017 z dnia 19 kwietnia.2017 r.) na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. Adres inwestycji: Schodno nr 1 (dz. nr 33 obręb Schodno). 2. Roboty budowlane będą polegały na wymianie pokrycia dachu z dachówki cementowej na ceramiczną, wymianie zewnętrznych skrajnych krokwi i jętek, wzmocnieniu części płatwi, wymianie końcówek płatwi i murłat, wykonaniu podłogi i obiciu skosów w nieużytkowym poddaszu, wykonaniu instalacji odgromowej, wykonaniu doświetlenia pomieszczeń poprzez dwa okna połaciowe, montażu wyłazu kominiarskiego, przemurowaniu kominów, malowaniu elewacji, wymianie wyciągów wentylacji umieszczonych na kominach, montażu anten (satelitarnej i radiowej), demontażu i montażu instalacji solarnej. Ponadto należy wykonać demontaż i montaż tablic informacyjnych umieszczonych na obiekcie oraz montaż tablic, które dostarczy Zamawiający. Należy wykonać wszystkie niezbędne rozłączenia i połączenia energetyczne dla wymienionego zakresu. Należy uporządkować przebieg istniejących instalacji w przestrzeni poddasza. Roboty będą wykonywane na dachu, w którym znajduje się kolonia letnia nietoperzy. Wykonawca w trakcie robót ciesielskich musi skonsultować z Zamawiającym miejsce zagęszczenia kontrłat oraz uzgodnić miejsca lokalizacji dachówek z otworami wentylacyjnymi. 3. Dane techniczne remontowanego budynku: a) powierzchnia dachu objętego remontem - 309,20 m2, b) kąt pochylenia 430, spadek 95%, c) kubatura całego obiektu - 1466,41 m3, d) wysokość budynku - 9,70 m, e) wymiary zewnętrzne budynku 10,27 m x 18,76 m. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ogólnobudowlane (wymiana części konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana orynnowania, przemurowanie kominów, montaż wyłazu kominiarskiego, montowanie dwóch okien połaciowych, wykonanie podłogi i obicie skosów na poddaszu, malowanie elewacji), c) montaż instalacji odgromowej, d) wymiana wyciągów wentylacyjnych umieszczonych na kominach, e) montaż anten (satelitarnej i radiowej), f) demontaż i montaż instalacji solarnej na nowym pokryciu dachowym, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu inwestycji. 5. Realizacja inwestycji obejmuje remont części konstrukcyjnej dachu, wymianę pokrycia dachowego wraz z przygotowaniem wszystkich wymaganych dokumentów koniecznych do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót budowlanych. 6. Wykonawca ma obowiązek wykonania i dostarczenia Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji, w skład której wchodzą: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej w skrócie STWiORB), a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 9. Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawa do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 10. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania tech.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45260000-7,
45261000-4,
45261320-3,
45262500-6,
45310000-3,
45312300-0,
45312310-3,
45420000-7,
45432114-6,
45442000-7,
45442110-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137937.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 171134.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.