Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Wieliczki: Zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 98478 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wieliczkach , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 621 90 60, 621 90 73, faks 87 5214277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej ( rok produkcji 2012 lub 2011). Koparko - ładowarka kołowa musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: - Silnik spalinowy producenta, wysokoprężny, z turbodoładowaniem chłodzony cieczą o mocy nie mniej niż 95 KM, spełniający normę emisji spalin STAGE 3A lub nowszą; - Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; - Kabina operatora wyposażona w dwoje drzwi, wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, otwieraną tylną szybę, wycieraczki szyby przedniej i tylnej - Koła przedniej osi nie mniejsze niż 18 cali, tylne koła nie mniejsze niż 28 cali - Osiągalna prędkość jazdy - minimum 40 km/h; - Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, - Skrzynia biegów manualna wyposażona w 4 biegi do jazdy w przód i 4 biegi do jazdy w tył. - Stalowa osłona wału napędowego - Układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania. - Układ hydrauliczny zamknięty z pompą wielotłoczkową; - Zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów, - Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniej niż 230 bar - Alternator o mocy powyżej 110 amp; - Układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań - Ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniejszej niż 5900 mm wyposażone w instalację do młota hydraulicznego lub innego sprzętu - Łyżka koparki o szerokości 600 mm - łyżka czerpakowa o szer. minimum 1500 mm - Szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany łyżek kopiących - Kąt obrotu łyżki koparki min. 180 stopni - Układ koparki wyposażony w hydrauliczny przesuw boczny ramienia koparki - Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dźwigni hydraulicznych lub joysticka, a ładowarki joystickiem - Łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet - Pług do odśnieżania hydraulicznie ukosowany o szerokości min. 2600 mm - Wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu nie mniejsza niż 3300 mm - System kompensujący drgania układu ładowarkowego; - Układ samopoziomowania łyżki ładowarki - Przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy) - Podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi - Światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy; - Poziom hałasu w kabinie nie wyższej niż 75 dB - Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa - Wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcję obsługi w jęz. Polskim, katalog części zamiennych oraz certyfikat CE. - Maszyna wyposażona w system służący lokalizacji , monitoringu miejsca i czasu pracy typu GPS Inne wymagania Zamawiającego: 1. W dniu odbioru koparko-ładowarki Dostawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. 2. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. 3. Dostawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres minimum 48 miesięcy lub minimum 4000 motogodzin w zależności co pierwsze nastąpi 4. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny (podejmie naprawę sprzętu) w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia 5. Dostawca zapewni bezpłatne dojazdy do wszystkich przeglądów serwisowych i napraw gwarancyjnych w czasie trwania gwarancji 6. Dostawca zapewni bezpłatne przeglądy (robocizna i materiały) po 250, 500 i 1000 mth pracy sprzętu 7. Dostawca dostarczy koparko-ładowarkę do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy 8. Dostawca zapewni w cenie dostawy przeprowadzenie bezpłatnego przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od dnia dostarczenia koparko-ładowarki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz minimum trzech wygranych przetargów w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przeglądów i napraw gwarancyjnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53 19 - 404 Wieliczki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Wieliczkach, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, pok. nr 13 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej (rok produkcji 2024/2025) wraz z przyczepą do transportu oraz używanej koparki kołowej
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na podstawie umowy leasingu operacyjnego
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.