To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98497 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Sieroszewice: Remont dachu i termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach ul.Ostrowska 49 pow.ostrowski,woj.wielkopolskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509492-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Sieroszewicach, krajowy numer identyfikacyjny
30007735800000, ul.
ul. Ostrowska
49,
63405
Sieroszewice, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0-62 73 96 282, faks
0-62 73 96 282, e-mail
goksieroszewice@onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach ul.Ostrowska 49 pow.ostrowski,woj.wielkopolskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ad. a) Remont dachu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach w ramach robót budowlanych zakłada się m.in.: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Rozebranie rynny z blachy stalowej ocynkowanej - 57,62 [m], 1.2 Rozebranie rur spustowych - 19,40 [m], 1.3 Rozebranie podbitki okapów - 57,62 [m]. 2. POKRYCIE DACHU 2.1 Wydłużenie krokwi o 25 [cm] - 23,048 [m], 2.2 Dostawa i ułożenie systemowej styropapy EPS 200 gr. 10 [cm] - 432,113 [m2], 2.3 Pokrycie dachu systemową papą termozgrzewalną nawierzchniową - 432,113 [m2], 2.4 Obróbki blacharskie z blachy stalowej powklekanej gr. 0,7 [mm] - 38,479 [m2], 2.5 Rynny dachowe dn. 15 [cm] z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,7 [mm] - 57,62 [m], 2.6 Rury spustowe dn. 12 [cm] z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,7 [mm] - 19,40 [m], 2.7 Podbitka okapu z płyt OSB-3 gr. 12 [mm] - 28,10 [m2], 2.8 Obłożenie komina płytkami 25 x 6,5 [cm na zaprawie klejowej cienkowarstwowej - 6,44 [m], 3. INSTALACJA ODGROMOWA 3.1 Montaż zwodów poziomych z drutu dn. 8 [mm] na dachu - 119,276 [m], 3.2 Dostawa montaż uziomu pogrążalnego w gruncie - 16 [m], 3.3 Montaż przewodów odprowadzających z drutu dn. 8 [mm] w rurkach PCV - 32,20 [m], 3.4 Dostawa i montaż "galmarów" - 4 [kpl.]. Ad.b) Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach zakłada następujące roboty budowlane: 1.Docieplenie ścian piwnic, ściany fundamentowej i cokołu styropianem ekstrudowanym (płyty polistyrenu ekstrudowanego-XPS o współczynniku przewodzenia ciepła "lambda" mniejszym, równym 0,036 [W/m*K] gr. 15 [cm] - 65,648 [m2], 2. Tynk cienkowarstwowy mozaikowy na cokole - 24,618 [m2], 3. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grafitowymi (płyty styropianowe grafitowe EPS 70-040 FASADA o współczynniku przenikania ciepła "lambda" mniejszym, równym 0,040 [W/m*K]) gr. 20 [cm] - 230,336 [m2], 4. Wyprawa elewacyjna z tynku mineralnego gr. 2 [mm] wykonywana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie i powierzchnie poziome - 230,336 [m2], 5. Malowanie elewacji farbą silikatową kolor pastelowy - 230,336 [m2], 6. Obsadzanie podokienników z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo szer. 40 [cm] - 17 [szt.], 7. Opaska z kostki betonowej gr. 6 [cm] na podbudowie betonowej wokół docieplonej elewacji - 42,030 [m]. Charakterystyczne dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy..........................................696,14 m2 Powierzchnia całkowita ..........................................820,87 m2 Kubatura brutto budynku .................................... 2956,28m3 Ilość kondygnacji budynku - 3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139134.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 153627.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.