Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Łódź: Dostawa materialów jednorazowych (pozycje nierozstrzygnięte, nowe)
Numer ogłoszenia: 984 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zam_pub@o2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materialów jednorazowych (pozycje nierozstrzygnięte, nowe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materialów jednorazowych (pozycje nierozstrzygnięte, nowe) zamówienie do 206 tys. euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 62.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienie wadium w w/w przetargu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie muszą złożyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ -Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz podwykonawców - jeżeli będą zatrudniani podwykonawcy muszą być ujęci w w/w wykazie wraz z podaniem zakresu wykonywanych czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ - Oferowane błony i odczynniki musza być tej samej marki i pochodzić od tego samego producenta, co należy udokumentować poprzez dołączenie deklaracji zgodności CE oraz potwierdzenia zgłoszenia odczynników do Biura ds. Substancji Chemicznych. - Celem oceny jakościowej oferowanych materiałów jednorazowych należy dostarczyć zamawiającemu próbki w ilościach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert (próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja z wykonawcą nie budziła wątpliwości).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C Dział Zamówień Publicznych (I piętro, pokój 11).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C (I piętro ,sekretariat -pokój 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ze względu na nieobowiązkowe zamieszczanie informacji dotyczących ofert częsciowych Zamawiajacy zrezygnował z podawania szczegółowego opisu poszczególnych części będących przedmiotem zamówienia. Powyższy opis części znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej www.centrumpluc.com.pl.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na nieobowiązkowe zamieszczanie informacji dotyczących ofert częsciowych Zamawiajacy zrezygnował z podawania szczegółowego opisu poszczególnych części będących przedmiotem zamówienia. Powyższy opis części znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej www.centrumpluc.com.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ze względu na nieobowiązkowe zamieszczanie informacji dotyczących ofert częsciowych Zamawiajacy zrezygnował z podawania szczegółowego opisu poszczególnych części będących przedmiotem zamówienia. Powyższy opis części znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej www.centrumpluc.com.pl.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na nieobowiązkowe zamieszczanie informacji dotyczących ofert częsciowych Zamawiajacy zrezygnował z podawania szczegółowego opisu poszczególnych części będących przedmiotem zamówienia. Powyższy opis części znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej www.centrumpluc.com.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy środków pielęgnacyjnych, sterylizacyjnych oraz dezynfekcyjnych
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
- Dostawy wyrobów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.