eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDOSTAWA REGAŁÓW I SZAF METALOWYCH ORAZ MEBLI DO SIEDZIBY POMORSKIEGO OR ARiMR I BIUR POWIATOWYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Gdynia: DOSTAWA REGAŁÓW I SZAF METALOWYCH ORAZ MEBLI DO SIEDZIBY POMORSKIEGO OR ARiMR I BIUR POWIATOWYCH.
Numer ogłoszenia: 98509 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REGAŁÓW I SZAF METALOWYCH ORAZ MEBLI DO SIEDZIBY POMORSKIEGO OR ARiMR I BIUR POWIATOWYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych na terenie województwa pomorskiego fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania: 1)regałów archiwalnych metalowych, 2)półek do regałów archiwalnych, 3)regałów magazynowych metalowych, 4)regałów magazynowych metalowych niskich 5)szaf aktowych metalowych, 6)krzeseł gabinetowych tapicerowanych, 7)podnóżków biurowych, 8)wersalki (sofy), 9)krzesła obrotowego wzmocnionego. 2.Dostawa obejmuje także transport, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis wyrobów, stanowiących przedmiot zamówienia: 1)Regały archiwalne metalowe: Regały archiwalne - wys. 2500 mm, dł. 1000 mm, szer. 350 mm, stopki pod słupki z PCW, półki o wymiarach 1000 mm x 350 mm, po 5 szt. na regał, kolor RAL 7035, nominalne obciążenie półki co najmniej 100 kg, nominalne obciążenie regału co najmniej 500 kg, ograniczniki z blachy stalowej. W dostawie 148 sztuk. 2)Półki do regałów archiwalnych: Wymiary: 1000 mm x 350 mm, kolor RAL 7035, nominalne obciążenie półki co najmniej 100 kg. W dostawie 111 szt. 3)Regały magazynowe metalowe: Regały magazynowe wysokie - wys. 2300 mm, dł. 1000 mm, szer. 600 mm, stopki pod słupki z PCW, półki o wymiarach 1000 mm x 600 mm, po 5 szt. na regał, kolor RAL 7035, nominalne obciążenie półki co najmniej 500 kg, nominalne obciążenie regału co najmniej 2000 kg, ograniczniki z blachy stalowej. W dostawie 11 sztuk. 4)Regały magazynowe metalowe niskie: Wys. 2000 mm, dł. 1000 mm, szer. 200 mm, stopki pod słupki z PCW, półki o wymiarach 1000 mm x 200 mm, po 5 szt. na regał, kolor RAL 9010, nominalne obciążenie półki co najmniej 100 kg, nominalne obciążenie regału co najmniej 500 kg, ograniczniki z blachy stalowej. W dostawie 2 sztuki. 5)Szafy aktowe metalowe: Szafa aktowa wysoka, dwudrzwiowa, wymiary: wys. 2000 mm, szer. 1000 mm, gł. 435 mm, 5 rzędów segregatorowych, 4 metalowe przestawne półki, kolor beżowy RAL 1013, nośność półki około 100 kg. W dostawie 16 sztuk. 6)Krzesła gabinetowe tapicerowane : Krzesło gabinetowe nie gorsze niż typu Drewsystem maestro B4 var. Wymagania minimalne: wyściełane oparcie wypełniające stelaż, stelaż i siedzisko pokryte tkaniną w kolorze onyks o-03 (Drewsystem), stelaż drewniany, w kolorze koniak D-06, gięte podłokietniki, których górna część wystaje poza stelaż oparcia (w połowie jego wysokości), stanowiące całość z przednimi nogami krzesła. Góra oparcia w kształcie łuku refleksyjnego. W dostawie 8 sztuk. 7)Podnóżki biurowe: Regulacja w trzech kątach nachylenia:10, 15 i 200; możliwe 3 ustawienia wysokości: 100, 120 i 145 mm; zmiana kąta równocześnie ze zmianą kąta nachylenia; antypoślizgowa, fakturowana powierzchnia; nóżki zapobiegające przesuwaniu się podnóżka. Powierzchnia na stopy co najmniej 350x450 mm, odporna na zarysowania i łatwa do utrzymania w czystości (mycia), w ciemnym kolorze.W dostawie 30 sztuk. 8)Wersalka (sofa): Wymiary: wys./szer./gł/ nie mniej, niż 78/200/90 cm. Pow. spania: ok. 120x200 cm. Bez oparć bocznych, z dodatkowymi poduszkami zdejmowanymi. Pokrycie tkaniną t.welur w kolorze W-05 (wzornik Drewsystem). Skrzynia na pościel. Mechanizm podnoszenia oparcia z blokadą zapadkową. Ewentualny stelaż lub nogi w kolorze koniak D-06 lub chromowane. W dostawie 1 sztuka. 9)Krzesło obrotowe wzmocnione: O zwiększonej szerokości i podwyższonym oparciu. Pokrycie tkaniną onyx XO2 lub oban EF-020 niepalną. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400 ÷ 500 mm licząc od podłogi. Wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa. Regulacja kąta nachylenia oparcia w zakresie +5 stopni ÷ -30 stopni. Podłokietniki o regulowanym rozstawie i wysokości. Stelaż czarny, malowany proszkowo, podstawa pięciopodporowa z kółkami jezdnymi dostosowanymi do powierzchni dywanowych. W dostawie 1 sztuka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.37.00 - Podnóżki 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2 do specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2 do specyfikacji). 2)Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw regałów i szaf metalowych o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2 do specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2 do specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2 do specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, p.317..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, p.230 (Kancelaria OR)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.06.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.