Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98517 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Rajcza: Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501821-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Rajczy, w imieniu którego niniejsze postępowanie, stosownie do Pełnomocnictwa z dnia 24.10.2016 r. udzielonego przez Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Rajczy, w imieniu którego działa Dyrektor tego Zakładu, oraz upoważnienia udzielonego Uchwałą Nr 618/17/V Zarządu Powiatu w Żywcu z dnia 11 stycznia 2017 r. w sprawie wyznaczenia podległej jednostki do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czynności związane z przeprowadzeniem postępowania przeprowadza Pełnomocnik - Starostwo Powiatowe w Żywcu - Zespół ds. Zamówień Publicznych.
Dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania wskazuje się następujące dane kontaktowe i adresowe, na które należy kierować wszelką korespondencję:
Starostwo Powiatowe w Żywcu
ul. Krasińskiego 13
34-300 Żywiec
Zespół ds. Zamówień Publicznych
tel. 33/860-50-00, 33/860-50-50, 33/860-50-49
fax 33/860-50-83
Adres internetowy: www.zywiec.powiat.pl
Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.zywiec.pl
Wszystkie informacje związane z niniejszym postępowaniem, wymagane przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczane będą na stronie internetowej www.zywiec.powiat.pl
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, krajowy numer identyfikacyjny
29596900000, ul.
ul. Ujsolska
35,
34370
Rajcza, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(033) 8643120, faks
(033) 864 31 20, e-mail
spzolrajcza@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): spzolrajcza@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZP.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1) I etap, którego zakres określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 07.1 do 07.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2) II etap, którego zakres określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 07.5 do 07.7 do Specyfikacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1) przedmiarach robót dla etapu I, stanowiących załączniki Nr 07.1 - 07.4 do Specyfikacji, 2) przedmiarach robót dla etapu II, stanowiących załączniki Nr 07.5 - 07.7 do Specyfikacji, 3) szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki Nr 08a - 08d do Specyfikacji, 4) projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik Nr 09 do Specyfikacji, 5) Projektowanej charakterystyce energetycznej budynku, stanowiącej Załącznik nr 10 do Specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na charakter ryczałtowy wynagrodzenia, przedmiar robót dołączony do SIWZ jest jedynie materiałem pomocniczym, wyłącznie dla celów ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. 5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 6. Zamawiający zobowiązuje kierownika robót wykonawcy do cotygodniowego składania pisemnego raportu Zamawiającemu, obejmującego zakres wykonanych robót. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią pkt. 5 Formularza ofertowego. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji, wtedy Zamawiający za okres gwarancji przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45421000-4,
45330000-9,
45400000-1,
45443000-4,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1982018.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2244830.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RAJCZA
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza"
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do SPZOL w Rajczy przez okres 12 miesięcy, czyli od 01.01.2025r. do 31.12.2025r
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi RAJCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.