eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajczaBudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98517 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Rajcza: Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 501821-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Rajczy, w imieniu którego niniejsze postępowanie, stosownie do Pełnomocnictwa z dnia 24.10.2016 r. udzielonego przez Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Rajczy, w imieniu którego działa Dyrektor tego Zakładu, oraz upoważnienia udzielonego Uchwałą Nr 618/17/V Zarządu Powiatu w Żywcu z dnia 11 stycznia 2017 r. w sprawie wyznaczenia podległej jednostki do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czynności związane z przeprowadzeniem postępowania przeprowadza Pełnomocnik - Starostwo Powiatowe w Żywcu - Zespół ds. Zamówień Publicznych. Dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania wskazuje się następujące dane kontaktowe i adresowe, na które należy kierować wszelką korespondencję: Starostwo Powiatowe w Żywcu ul. Krasińskiego 13 34-300 Żywiec Zespół ds. Zamówień Publicznych tel. 33/860-50-00, 33/860-50-50, 33/860-50-49 fax 33/860-50-83 Adres internetowy: www.zywiec.powiat.pl Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.zywiec.pl Wszystkie informacje związane z niniejszym postępowaniem, wymagane przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczane będą na stronie internetowej www.zywiec.powiat.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, krajowy numer identyfikacyjny 29596900000, ul. ul. Ujsolska 35, 34370 Rajcza, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20, e-mail spzolrajcza@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): spzolrajcza@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.272.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Rajczy. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1) I etap, którego zakres określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 07.1 do 07.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2) II etap, którego zakres określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 07.5 do 07.7 do Specyfikacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1) przedmiarach robót dla etapu I, stanowiących załączniki Nr 07.1 - 07.4 do Specyfikacji, 2) przedmiarach robót dla etapu II, stanowiących załączniki Nr 07.5 - 07.7 do Specyfikacji, 3) szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki Nr 08a - 08d do Specyfikacji, 4) projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik Nr 09 do Specyfikacji, 5) Projektowanej charakterystyce energetycznej budynku, stanowiącej Załącznik nr 10 do Specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na charakter ryczałtowy wynagrodzenia, przedmiar robót dołączony do SIWZ jest jedynie materiałem pomocniczym, wyłącznie dla celów ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. 5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 6. Zamawiający zobowiązuje kierownika robót wykonawcy do cotygodniowego składania pisemnego raportu Zamawiającemu, obejmującego zakres wykonanych robót. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią pkt. 5 Formularza ofertowego. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji, wtedy Zamawiający za okres gwarancji przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45421000-4, 45330000-9, 45400000-1, 45443000-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1982018.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WODPOL Sp. z o. o., sekretariat@wodpol.zywiec.pl, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300, Żywiec, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2244830.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2244830.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2244830.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.