To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Katowice: Dostawa artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 98534 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25792 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET Nr1 : materiały do osteosyntezy stabilnej kości. PAKIET Nr2 : Filtry oddechowe PAKIET Nr3 : Precyzyjny regulator przepływu do infuzji grawitacyjnych Exadrop PAKIET Nr4: kaniula dożylna PAKIET Nr5: kaniula dożylna bezpieczna PAKIET Nr6: kaniula bez portu ze skrzydełkami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNTHES sp. z o.o., Al.Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33544,00
Oferta z najniższą ceną: 33544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33544,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska sp. z o.o., Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28320,00
Oferta z najniższą ceną: 28320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME sp. z o.o., ul.Postępu 1A, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31752,00
Oferta z najniższą ceną: 29554,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34659,33
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX sp. z o.o., ul.Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37011,00
Oferta z najniższą ceną: 25031,74 / Oferta z najwyższą ceną: 37011,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aeskulap Chifa sp. z o.o., ul.Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25650,00
Oferta z najniższą ceną: 25650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30226,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX sp. z o.o., ul.Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15210,00
Oferta z najniższą ceną: 8956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17733,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań VIII/2025
- "Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP" w ramach projektu "SOS 4_ Szkolenia otwartych szans"
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Montaż, demontaż, transport, serwisowanie oraz magazynowanie nośników promocyjnych na potrzeby wydarzeń z udziałem Województwa Śląskiego
- Remont pozostałych pomieszczeń w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, Etap technologiczny
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- "Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ - Szpital w Iłży"
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- 22-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego - powtórka
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.