To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Gierzwałd: Organizacja 4-dniowej wycieczki do Krakowa w dniach 3-6.05.2012r., 7-dniowej wycieczki do Londynu w dniach 20-26.08.2012r oraz obozu naukowo-rekreacyjnego w terminie 29.06.2012r. - 08.07.2012r.
Numer ogłoszenia: 98546 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51708 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 4-dniowej wycieczki do Krakowa w dniach 3-6.05.2012r., 7-dniowej wycieczki do Londynu w dniach 20-26.08.2012r oraz obozu naukowo-rekreacyjnego w terminie 29.06.2012r. - 08.07.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 4-dniowej wycieczki edukacyjnej dla 15 uczestników zajęć pt.: Śladami Władysława Jagiełły i historii Polski oraz 2 opiekunów w terminie 3-6 maja 2012 r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zapewniając: 3 noclegi w hotelu minimum 3-gwiazdkowym położonym w Krakowie lub najdalej 20 km od jego centrum, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu wycieczki Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w czwartym śniadanie i obiad; wszystkie śniadania i kolacje zostaną przygotowane i podane w miejscu zakwaterowania, natomiast obiady w miejscach wybranych przez Wykonawcę w związku z realizowanym programem, dwukrotny deser w postaci lodów i soku, bądź ciasta i soku w ramach podwieczorku; usługę przewozową uczestników ze Stębarka, do miejsca docelowego i z powrotem - autokarem lub busem na minimum 20 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar lub bus musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; usługa winna być zorganizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); usługę przewozową w trakcie trwania wycieczki, w tym zapewnienie wymaganej przepisami liczby kierowców, pozostających do ciągłej dyspozycji w trakcie trwania wycieczki; jednolite koszulki dla uczestników wycieczki (15szt.) i opiekunów (2szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych przez Zamawiającego Wykonawcy najpóźniej do 20.04.2012r w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników wyjazdu ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 5.000zł/ osobę; bilety wstępu do zwiedzanych miejsc: Kopalni Soli w Wieliczce, Muzeum Auschwitz-Birkenau, Zamek Królewski na Wawelu - Reprezentacyjne Komnaty Królewskie, Prywatne Apartamenty Królewskie, Katedry Wawelskiej (w tym Dzwon Zygmunta), Kościoła Mariackiego, Synagogi Remuh, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa - Fabryka Schindlera, karnety całodobowe do Wesołego Miasteczka w Chorzowie lub alternatywnie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych bilety wstępu do Aquaparku w Krakowie (bilet 2 godzinny) oraz bilety wstępu do kina, bilety wstępu do podziemi Rynku Głównego w Krakowie - Śladami europejskiej tożsamości Krakowa; organizację lekcji muzealnej pt.: Śladami św. Jadwigi Andegaweńskiej - królowej Polski na Zamku Królewskim na Wawelu; przeprowadzenie konkursu wiedzy historycznej związanego z tematyką programu wycieczki, w tym nagrody dla 5 najlepszych uczestników; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników, po Krakowie, kopalni soli w Wieliczce, w Muzeum Auschwitz-Birkenau; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacje; realizację programu wycieczki według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej dokumentacji. Część B: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 7-dniowej wycieczki edukacyjnej do Londynu dla 20 uczniów i 2 opiekunów w terminie 20-26 sierpnia 2012r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zapewniając: jednolite koszulki dla uczestników wycieczki (20 szt.) i opiekunów (3 szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych Wykonawcy do 30.06.2012r. w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym; 6 noclegów w Londynie w hotelu minimum 3 gwiazdkowym, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu wycieczki Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w ostatnim śniadanie i obiad; transfer uczestników wycieczki ze Stębarka na lotnisko w Gdańsku lub Warszawie, autokarem na minimum 30 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); przelot samolotem do Londynu i z powrotem; usługi przewozowe (autokar) w trakcie trwania wycieczki na terenie Londynu i okolic; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników wyjazdu ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 5.000 zł/ osobę oraz kosztów leczenia na minimum 10 000 euro/ osobę; bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych miejsc - wykaz w ramowym planie wycieczki, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej dokumentacji; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacji i biegle posługującego się językiem angielskim; realizację programu wycieczki według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej dokumentacji. Część C: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 10-dniowego obozu naukowo-rekreacyjnego dla 30 uczestników i 4 opiekunów w terminie 29 czerwca 2012r.- 8 lipca 2012 r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować obóz zapewniając: 9 noclegów w hotelu lub pensjonacie lub ośrodku wypoczynkowym, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; jednolite koszulki dla uczestników obozu (30szt.) i opiekunów (4szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.06.2012r w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym;; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu obozu Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w ostatnim dziesiątym dniu śniadanie i obiad; usługę przewozową uczestników ze Stębarka, do miejsca docelowego i z powrotem - autokarem lub busem na minimum 40 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar lub bus musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); usługę przewozową w trakcie trwania obozu - Wykonawca powinien zapewnić do stałej dyspozycji wymaganą przepisami liczbę kierowców dla realizacji ramowego planu obozu; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników obozu ubezpieczeniem NNW w wysokości min.5.000zł / osobę kosztów leczenia na minimum 10 000 euro/ osobę; bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych miejsc, wymienionych w ramowym planie obozu, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej dokumentacji; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników w miejscach, gdzie jest to wymagane; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacje; realizację programu obozu według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej dokumentacji. 3. Ramowy opis wycieczki do Krakowa został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, ramowy opis wycieczki do Londynu został określony w załączniku nr 6, natomiast obozu naukowo-rekreacyjnego w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Podane w ust.1 wszystkich części przedmiotu zamówienia liczby uczestników należy traktować jako maksymalne. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 w sytuacjach, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności: 1) niedostępności biletów do obiektów, 2) z powodu siły wyższej. 6. W przypadku niezrealizowania części zamówienia zastrzega się, że za usługę niewykonaną nie przysługuje wynagrodzenie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 8. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, d) posiadającymi: a. nagłośnienie z mikrofonem, b. woreczki na nieczystości, c. sprawną klimatyzację. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, d) oznaczyć pojazdy, na czas przewozu, że wykorzystywane są do przewozu młodzieży szkolnej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa powyżej w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych; 3) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego, poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Organizacja 7-dniowej wycieczki do Londynu w dniach 20-26.08.2012r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA BOROWA "AZYMUT" BIURO PODRÓŻY
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA BOROWA "AZYMUT" BIURO PODRÓŻY
- Azymut biuro podróży, ul. Hallera 13a/18, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98966,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79640,00
Oferta z najniższą ceną: 79640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Organizacja 10-dniowego obozu naukowo-rekreacyjnego Kraków - Zakopane - Słowacja - Pieniny w dniach 29.06.2012r.- 8.07.2012r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARGO TRAVEL MAŁGORZATA HAŁUSZCZAK-SOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARGO TRAVEL MAŁGORZATA HAŁUSZCZAK-SOWA
- Margo Travel Małgorzata Hałuszczak, ul. Godebskiego 50/52, 51-691 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45000,00
Oferta z najniższą ceną: 45000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych II postępowanie
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
- Organizacja i realizacja wyjazdu na wizytę zawodoznawczą ora warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.