Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Kraków: dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego
Numer ogłoszenia: 98549 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych do krążenia pozaustrojowego (między innymi:Wenty komorowe dla dorosłych, Kaniule aortalne zagięte, Kaniule wieńcowe zagięte i proste, Kaniule Two Stage dla dorosłych, Kaniule do podawania kardiopleginy dla dorosłych, Zestawy do podawania kardiopleginy krwistej, Zestaw do podawania kardiopleginy krystalicznej, Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone, Hemokoncentratory z liniami, Cybanty, Łaczniki męsko-męskie, Konektory, Zestawy do odzyskiwania kriwnek czerwonych do aparatu Electra, Zestawy do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog, Zestaw do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe (dren), Kaniula żylno-udowa, Kaniule aortalne udowe proste dla dorosłych). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 796 333 zł..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.12.20-8, 33.18.12.00-4, 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.)certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanych wyrobów medycznych, 2.)dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające parametry zaoferowanych wyrobów medycznych zgodnie z siwz 3.)schematy zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych (pierwsze piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym A-V(dziennik podawczy-hol I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Went komorowy dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Went komorowy dla dorosłych 1000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule aortalne zagięte dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule aortalne zagięte dla dorosłych 2 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniula wieńcowa zagięta i prosta dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula wieńcowa zagięta i prosta dla dorosłych 1700 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniula Two Stage dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula Two Stage dla dorosłych 2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kaniula do podawania kardiopleginy dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do podawania kardiopleginy dla dorosłych 2 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do podawania kardiopleginy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do podawania kardiopleginy krwistej 1 400 szt. Zestaw do podawania kardiopleginy krystalicznej 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Hemofiltry z zestawem drenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltry z zestawem drenów 800 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4, 33.14.16.13-0, 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cybanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cybanty 6 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Łacznik męsko- męski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łacznik męsko- męski 3 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konektor do drenów do ECC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konektor do drenów do ECC 2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Electa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Electa 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw (Adapter) do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw (Adapter) do podawania kardiopleginy przez kaniule wieńcowe 1 700 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kaniula żylno - udowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula żylno - udowa 25 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kaniula aortalna udowa prosta dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula aortalna udowa prosta dla dorosłych 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie z podziałem na zadania od I do X
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- "18/25 - Dostawa części zużywalnych do aparatów do hemodializy Fresenius 4008B i V10 oraz do myjni endoskopowych WD440 i WD415 producenta Wassenburg"
- Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Kaniula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.