Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-05-02
P³ock: WYPOSA¯ENIE MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 8 W P£OCKU
Numer og³oszenia: 98551 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: WYPOSA¯ENIE MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 8 W P£OCKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Meble do sal zajêæ i gabinetów specjalistów , Meble dzieciêce 2. Meble biurowe i pracownicze 3. Wyk³adziny, dywany 4. Rolety, moskitiery.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2, 39.51.54.10-2, 39.52.55.00-3, 39.53.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 16.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
II. Posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Czê¶æ 1 Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. zrealizowa³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê mebli warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³. Czê¶æ 2 Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. zrealizowa³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê mebli warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 25 000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów (nale¿y jednak za³±czyæ dokumenty, z których wynikaæ bêdzie ci±g³o¶æ i prawid³owo¶æ udzielonych pe³nomocnictw - odpisy z w³a¶ciwego rejestru). Za³±czone do oferty pe³nomocnictwo winno byæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Brak za³±cznika lub jego nie wype³nienie bêdzie oznacza³o, ¿e Wykonawca wykona zamówienie si³ami w³asnymi. 4. Foldery lub katalogi lub opisy lub zdjêcia promonowanego wyposa¿enia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a) opó¼nienie w oddaniu obiektu do u¿ytku- wówczas termin realizacji bêdzie wynosi³ 1 tydzieñ od powiadomienia przez Zamawiaj±cego o mo¿liwo¶ci przyst±pienia do realizacji zamówienia. b) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê, c) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, 09-400 P³ock Stary Rynek 1 - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1,.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, 09-400 P³ock Stary Rynek 1 - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1,.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 9. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Joanna Michniewicz - Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pl. Stary Rynek 1, tel. (24) 367-16-16 w godz. pracy Urzêdu /w zakresie SIWZ/. Ewa Mochocka - Oddzia³ Edukacji tel. (24) 367-17-70 /w zakresie przedmiotu zamówienia/..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Meble do sal zajêæ i gabinetów specjalistów , Meble dzieciêce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Meble do sal zajêæ i gabinetów specjalistów , Meble dzieciêce.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 16.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe i pracownicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Meble biurowe i pracownicze.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 16.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Wyk³adziny, dywany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wyk³adziny, dywany.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.53.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 16.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Rolety, moskitiery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rolety, moskitiery.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.54.10-2, 39.52.55.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 16.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w P³ocku
- Dostawa pokarmu dla ryb, gadów i ptaków w roku 2025
- Dostawa rêkawiczek medycznych
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz sprzêtu do utrzymania czysto¶ci.
- "Dostawa sprzêtu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego"
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania aparatury i sprzêtu medycznego bêd±cego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 5 w Klubie Dzieciêcym Klub Malucha w Borzechowie, Borzechów Kolonia 227, 24-224 Borzechów
- Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- Zakup wyposa¿enia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Paw³a II w Rz±¶ni
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.