eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaWykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi ul. Armii Krajowej, ul. Grota Roweckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem i przebudową kolizji na działce nr 117, 416, 408/2, 467, 472, 479, 488, 486, 497/2, 24/2, 716, 14/2, 714, 660, 13/2, 499/5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Ustka: Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi ul. Armii Krajowej, ul. Grota Roweckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem i przebudową kolizji na działce nr 117, 416, 408/2, 467, 472, 479, 488, 486, 497/2, 24/2, 716, 14/2, 714, 660, 13/2, 499/5 w miejscowości Przewłoka Gmina Ustka
Numer ogłoszenia: 98569 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi ul. Armii Krajowej, ul. Grota Roweckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem i przebudową kolizji na działce nr 117, 416, 408/2, 467, 472, 479, 488, 486, 497/2, 24/2, 716, 14/2, 714, 660, 13/2, 499/5 w miejscowości Przewłoka Gmina Ustka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi ul. Armii Krajowej, ul. Grota Roweckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem i przebudową kolizji na działce nr 117, 416, 408/2, 467, 472, 479, 488, 486, 497/2, 24/2, 716, 14/2, 714, 660, 13/2, 499/5 w miejscowości Przewłoka Gmina Ustka. PARAMETRY TECHNICZNE Na podstawie podjętych uzgodnień z Zamawiającym oraz przepisów i normatywów projektowania przyjęto następujące parametry techniczne drogi: ulica Armii Krajowej (od skrzyżowania ; w późniejszym okresie ronda-w projekcie koncepcja -z ul. Ustecką do ronda i dalej od km 0+000 do km 0+700) i Grota Roweckiego (cała długość): - Klasa drogi -L - Prędkość projektowa na terenie zabudowanym -40km/h - Prędkość miarodajna na terenie zabudowanym -40km/h+10km/h=50km/h - Obciążenie obliczeniowe -nacisk na oś 100kN - Szerokość jezdni -5,0-6,0 m - Szerokość chodnika -1,5-2,0 m - Szerokość ciągu pieszo-rowerowego -2,5-3,0m (przy jezdni) - Szerokość zatok postojowych wzdłuż jezdni - 2,5m - Szerokość parkingów prostopadłych -5,0m - Szerokość pasa zieleni -1,5-2,0m Ulica Armii Krajowej (od km 0+700 do km końcowego) i droga do wsi Przewłoka (cała długość): - Klasa drogi -L - Prędkość projektowa na terenie zabudowanym -40km/h - Prędkość miarodajna na terenie zabudowanym -40km/h+10km/h=50km/h - Obciążenie obliczeniowe -nacisk na oś 100kN - Szerokość jezdni -5,0 m Kanalizację deszczową projektuje się w zakresie przebudowanych dróg . Przewiduje się budowę oświetlenia drogowego ulicy Armii Krajowej i Grota Roweckiego oraz drogi do wsi Przewłoka. Również wykonać należy oświetlenie projektowanego samodzielnego ciągu pieszorowerowego. Linię kablową oświetleniową proponuje się wykonać kablem YAKY4x35mm2 ze złącza licznikowego. Słupy stalowe ocynkowane instalowane na fundamentach prefabrykowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu,: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi, z podaniem przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), 2)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1) posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1, 2 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę); 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi z podaniem przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.); 4.wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi Zał. Nr 4 do SIWZ).; 5.z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi: 1)Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Dunina 24 ,76-270 Ustka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Ustka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.